Forum www.msts.fora.pl Strona Główna www.msts.fora.pl
MSTS - Polskie Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poszukuje ...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gabrys
Użytkownik


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: niemcy

PostWysłany: Pią 12:04, 19 Sie 2016    Temat postu: Poszukuje ...

ile pozycji posiadają nastawniki w lokomotywach spalinowych, lub gdzie można to znalezsc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Pią 13:44, 19 Sie 2016    Temat postu:

SU45 posiada 15 pozycji na wale nastawnika, z czego dwie to pozycja "zerowa" oraz pozycja "W" (brak jazdy, styczniki liniowe załączone). Przypuszczam, że w SU46 i SP47 sprawa się ma podobnie.

SM42 i jej odmiany posiadają 12 pozycji nastawnika. Do piątej jest wzbudzanie prądnicy, potem lokomotywa wchodzi na obroty (co jest odwzorowane w nowszej wersji dźwięków SM42 od Demona). Bocznikowanie jest załączane osobnym hebelkiem na pulpicie przy szóstej pozycji nastawnika. Ze względu na bliskość konstrukcji SM31 może pod tym względem wyglądać podobnie.

Wszelki przemysłowy "plankton" typu SM03/Ls150/409Da nie posiada nastawnika, tam po prostu płynnie podaje się gaz. Lokomotywy te natomiast posiadają cztery biegi w przekładni mechanicznej, z pozycjami sprzęgła między każdymi kolejnymi biegami.

O takich lokomotywach jak 401Da, SM/SP30, SM40/41, SP32, SM48 nie mam sporej wiedzy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gabrys
Użytkownik


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: niemcy

PostWysłany: Pią 22:35, 19 Sie 2016    Temat postu:

Dzieki.
Przy okazji potrzebna mi jest jakaś lokomotywy spalinowa która ma wyłączony silnik spalinowy, lub pomocy co zrobić / plik s ? /.
Robiąc nowe engi do lok spal gdyż te stare to posiadają główny parametr co ma powiązanie z charakterystyka lokomotywy nieprawdziwy i chciałbym zrobić aby zawsze uruchamiać lokomotywa.
mam dwie wersje - jedna to to ze najpierw wyłączamy silnik i po kilku sekundach startujemy - dalej bez problemu ,
a druga to to ze mam wyłączony silnik i po uruchomieniu nie można wykonać dalszej operacji - jazda.
Chętnego czy wiedzącego jak to zrobić prosił bym o kontakt na PW lub e-maila


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin