Forum www.msts.fora.pl Strona Główna www.msts.fora.pl
MSTS - Polskie Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Symulator ZUSI
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Archiwum / Symulatory kolejowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 13:30, 19 Sty 2009    Temat postu: Symulator ZUSI

ZUSI (ZugSimulator), program stworzony przez Carstena Hoelschera z Niemiec. Ciekawy jestem, co o tym programie (trudno to nazwać w 100% grą) myślą inni użytkownicy forum. Sam od dłuższego oczasu jestem szczęśliwym posiadaczem oryginalnej wersji tego symulatora. Czy ktoś inny miał z nim styczność? Może ktoś (na to liczę najbardziej) w zaciszu domowym stworzył jakąś trasę, tabor bądź obiekty? Z tego co wiem oficjalna polska scena ZUSI nie istnieje, ja zaś do tej pory zajmuję się od czasu do czasu tworzeniem dodatków na małą skalę na własny użytek (sygnalizacja, sieć trakcyjna, obiekty do powstającej trasy, niedługo być może tabor).

Strona programu [link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam i liczę na jakiś odzew!


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 17:34, 23 Sty 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 12:03, 19 Mar 2009    Temat postu:

Jak na razie pierwszy filmik z powstającej trzeciej części symulatora ZUSI, warto obejrzeć:

http://www.youtube.com/watch?v=JHBltpMkHBc

Film jest już dość stary, na obecnym etapie rozwoju wszystko wygląda dużo lepiej.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 14:53, 31 Lip 2009    Temat postu:

Podobno trzecia część ZUSI ma być kompatybilna z MSTS-em (przynajmniej częściowo) - ale to dopiero plotki.

ZUSI widziałem na screenach i filmikach - specyficzna grafika, ale ogólnie bardzo mi sie to podoba, może ma ktoś pełną wersję?

Demo szkoda mi ściagać, bo jescze mi się spodoba i będę cierpiał.... Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 15:57, 31 Lip 2009    Temat postu:

Przemek77 napisał:
Podobno trzecia część ZUSI ma być kompatybilna z MSTS-em (przynajmniej częściowo) - ale to dopiero plotki.

Kompatybilność ta przejawiać ma się przede wszystkim możliwością przekonwertowania modeli z MSTS do Zusi i odwrotnie.
Już w tym momencie jest pewne podobieństwo, gdyż zarówno w MSTS jak i w Zusi do eksportu modeli 3D używana jest ta sama aplikacja - Conv3ds.exe.
Cytat:
ZUSI widziałem na screenach i filmikach - specyficzna grafika, ale ogólnie bardzo mi sie to podoba, może ma ktoś pełną wersję?

Tak, posiadam pełną wersję Zusi od kilku lat. Wciągnęło mnie bez reszty Smile
Cytat:
Demo szkoda mi ściagać, bo jescze mi się spodoba i będę cierpiał.... Smile

Sprawa z demkiem wygląda tak, że ma ono już ponad 6 lat (!). Zrobione jest na przestarzałej i mało już atrakcyjnej wersji Zusi 2.3, nowego zaś nie ma do tej pory... Aktualna wersja 2.4 symulatora jet nieporównanie lepsza.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob 11:49, 15 Sie 2009    Temat postu:

Na stronie [link widoczny dla zalogowanych] pojawiły się nowe screeny z nadchodzącej trzeciej części symulatora Zusi oraz wspaniała prezentacja w formacie PowerPoint przedstawiająca funkcje Zusi3, warto zobaczyć (prezentacja w języku niemieckim).
Zapowiada się symulator wszechczasów Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 22:39, 06 Paź 2009    Temat postu:

Dla zainteresowanych tematem : pojawił się nowy (drugi dopiero) filmik z trzeciej odsłony Zusi, tym razem pokazujący wspaniale wykonaną współpracę odbieraków z przewodami trakcyjnymi.
http://www.youtube.com/watch?v=-vQXcvB__JI
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:28, 07 Paź 2009    Temat postu:

Mannerheim napisał:

Już w tym momencie jest pewne podobieństwo, gdyż zarówno w MSTS jak i w Zusi do eksportu modeli 3D używana jest ta sama aplikacja - Conv3ds.exe.


To co to używa plików .s ??

W Msts zamiast Conv3ds.exe można eksportować bezpośrednio z Gmax z nakładką "Trainsim Gamepack", Train Sim Modellera, 3D Canvas. Conv3ds.exe pozwala natomiast konwertować pliki .3ds stworzone na przykład w 3D studio, Blenderze, i innych programach 3D (90% ma opcję eksportu do 3ds). To pozwala praktycznie każdemu tworzyć dodatki do MSTS (wiadomo każdy ma inne preferencje co do programu). Ale jeśli Zusi używa plików .s to to też można by używać tych wszystkich edytorów co do MSTS, a przekonwertowanie modeli to kwestia paru dni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:32, 07 Paź 2009    Temat postu:

Mannerheim napisał:

Już w tym momencie jest pewne podobieństwo, gdyż zarówno w MSTS jak i w Zusi do eksportu modeli 3D używana jest ta sama aplikacja - Conv3ds.exe.


To co to używa plików .s ??

W Msts zamiast Conv3ds.exe można eksportować bezpośrednio z Gmax z nakładką "Trainsim Gamepack", Train Sim Modellera, 3D Canvas. Conv3ds.exe nie wiem dokładnie jak to działa bo nie używałem, jest to chyba aplikacja pozwalająca konwertować pliki .3ds stworzone na przykład w 3D studio, Blenderze, i innych programach 3D (90% ma opcję eksportu do 3ds). To pozwala praktycznie każdemu tworzyć dodatki do MSTS (wiadomo każdy ma inne preferencje co do programu). Ale jeśli Zusi używa plików .s to to też można by używać tych wszystkich edytorów co do MSTS, a przekonwertowanie modeli to kwestia paru dni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 22:09, 08 Paź 2009    Temat postu:

Nie, Zusi nie używa plików .s, tylko podobnych strukturalnie plików .x, które podlegają późniejszej konwersji do formatu .ls, choć Zusi może też odczytać surowy plik .x.
W trzeciej części przewidywana jest kompatybilność z MSTS-em, ale nie znamy jeszcze jej szczegółów.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 15:41, 18 Lut 2010    Temat postu:

Pojawiły się nowe screeny z nadchodzącej wielkimi krokami trzeciej odsłony symulatora Zusi - tym razem testowa jazda 401-ką (skład ICE). Zapowiada się coraz ciekawiej Smile
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Pon 9:27, 22 Lut 2010    Temat postu:

Jak silnik nieźle wyrabia ze sporą ilością obiektów na trasie, to ProTrainy i GR-y będą miały sporą konkurencję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 10:57, 22 Lut 2010    Temat postu:

Silnik jest bardzo wydajny, bez problemu radzi sobie z wyświetlaniem wielu obiektów na raz, i to przy widoczności o wiele większej niż w MSTS (w Zusi max. odległość rysowania obiektów i terenu to 20 (!) km).
Przy okazji dwa nowe screeny - perony się zaludniają Smile
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Warto zwrócić uwagę na sieć trakcyjną - sposób jej rozwieszania jest rewolucyjny, koniec problemów ze żmudnym wstawianiem odcinków przewodów.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:07, 22 Lut 2010    Temat postu:

A co z kompatybilnością z taborem od MSTS, bo ponoć miała być.

Dalej 2 ostatnie screeny bardzo ładne, natomiast na pierwszych 4 lok nie ma kanału alfa ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Pon 15:08, 22 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 15:15, 22 Lut 2010    Temat postu:

Gordon Freeman napisał:
A co z kompatybilnością z taborem od MSTS, bo ponoć miała być.

Z tego co mi wiadomo mają być narzędzia do łatwej konwersji taboru z MSTS do Zusi 3, ale nadal są to skąpe informacje. Na większą kompatybilność (konwersja tras itp.) nie ma co liczyć.
Cytat:
Dalej 2 ostatnie screeny bardzo ładne, natomiast na pierwszych 4 lok nie ma kanału alfa ??

Masz na myśli brak alphy na szybach?
No cóż, wygląda na to że wnętrze będzie niewidoczne.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:36, 22 Lut 2010    Temat postu:

No właśnie a to trochę dziwne, że robią takie cuda jak pantograf dopasowywujący się do wysokości druta a nie zrobią alfy. No ale zobaczymy.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Pon 15:36, 22 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 16:25, 22 Lut 2010    Temat postu:

Widocznie autor widocznej na screenach 401-ki zdecydował że nie będzie widocznego wnętrza (i słusznie).
Nie ma jednak żadnych przeciwwskazań, żeby zrobić model z alphą - tu przykład innego loka (seria 120) z widocznym wnętrzem [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:39, 22 Lut 2010    Temat postu:

A no tak to ok, ja jednak wolę modele z alfą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 1:23, 23 Lut 2010    Temat postu:

Mannerheim napisał:
Na większą kompatybilność (konwersja tras itp.) nie ma co liczyć.

I właśnie dlatego większe nadzieje pokładam w Open Rails. Bo co z tego, że wyjdzie jakiś nowy super symulator, skoro trzeba by wszystkie dodatki robić od nowa? I o ile zrobienie loka zajmie kilka tygodni (model, repaint, etc.), o tyle zrobienie trasy to kwestia kilku, czasem kilkunastu miesięcy wytężonej pracy wielu osób. I komu by się chciało od nowa robić linię 202, 351, PMK, CMK, Działdowo-Brodnica, E30, Dęblin-Lublin, WP, Podlasie...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 9:59, 23 Lut 2010    Temat postu:

Cytat:
I właśnie dlatego większe nadzieje pokładam w Open Rails. Bo co z tego, że wyjdzie jakiś nowy super symulator, skoro trzeba by wszystkie dodatki robić od nowa? I o ile zrobienie loka zajmie kilka tygodni (model, repaint, etc.), o tyle zrobienie trasy to kwestia kilku, czasem kilkunastu miesięcy wytężonej pracy wielu osób. I komu by się chciało od nowa robić linię 202, 351, PMK, CMK, Działdowo-Brodnica, E30, Dęblin-Lublin, WP, Podlasie...

Mnie tam nie przeszkadza brak kompatybilności z MSTS - skończyłem z tym symulatorem na dobre Very Happy . Prędzej czy później powstaną polskie ciekawe trasy do Zusi 3, wiadomo że nie od razu ale można cierpliwie poczekać (a jeszcze lepiej samemu zacząć coś robić).
Ewentualna konwersja trasy z MSTS do Zusi 3 to w zasadzie kwestia przerzucenia obiektów, torowisko można ułożyć wielokrotnie szybciej i łatwiej w edytorze Zusi niż w prymitywnym MSTSowskim (jeśli to trasa realna to nie ma problemu - współrzędne tu i tu takie same). Pozostaje wtedy już w zasadzie tylko teren - tu też sprawa jest prosta w przypadku tras realnych.
Ja w każdym razie mogę przeboleć brek wyżej wymienionych tras w Zusi Smile


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 10:09, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:35, 23 Lut 2010    Temat postu:

No tak tylko wiesz to forum fanów MSTS, więc większość tutaj jeszcze nie skończyła zabawy z tym symulatorem. Choć chętnie się przerzuce na coś innego, z tym, że mnie interesuje nasza kolej a nie niemiecka, więc takie mam wymagania:

-będzie fukcjonalnie lepsze
-graficznie lepsze (i wydajnościowo)
-będzie miało przynajmniej 2 dobrze wykonane polskie trasy (z polską sygnalizacją, trakcją itd.) w tym jedna diesel i jedna elektryk
-będzie miało przynajmniej część podstawowych polskich lokomotyw i wagonów.

Chętnym do wykonywania powyższego mogę nawet udostępnić pliki źródłowe np. sygnalizacji. Jednak sam się dopiero mogę zainteresować i kupić jak będzie zrobione powyższe (bo to nie darmowy symulator, to jak ma leżeć na półce to nie ma sensu).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Wto 12:46, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 16:28, 23 Lut 2010    Temat postu:

Zusi 3 na pewno będzie funkcjonalnie lepsze od MSTS-a, a jak pod względem grafiki - to każdy może ocenić sam oglądając screeny ( [link widoczny dla zalogowanych]) i filmik ( http://www.youtube.com/watch?v=JHBltpMkHBc ). Moim zdaniem tu też będzie lepiej.
Tuż po premierze ruszam z budową fragmentu linii E20 (na początek odcinek Warszawa Wschodnia - Mińsk Maz. + odgałęzienie do Wołomina), może ktoś zacznie robić drugą trasę (pod diesle), kto wie? Smile
Tabor będzie pojawiał się sukcesywnie.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 17:17, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 18:17, 23 Lut 2010    Temat postu:

Mannerheim napisał:
MSTS - skończyłem z tym symulatorem na dobre Very Happy .

Też mnie czasem korci Wink Głównie z powodu, że sama jazda w MSTSie jest mówiąc krótko, mizerna. Na początku wielki zachwyt (jak ze wszystkim co nowe), potem przestaje bawić fakt, że jedyne co muszę zrobić kręcić nastawnikiem i hamulcem. Z czasem człowiek chciałby czegoś więcej. Tego wymagam od przyszłego symulatora. Więcej realizmu. Więcej wymagań od "maszynisty", a nie tylko nastawnik, hamulec, nastawnik, hamulec... Rolling Eyes
Mannerheim napisał:
Ewentualna konwersja trasy z MSTS do Zusi 3 to w zasadzie kwestia przerzucenia obiektów, torowisko można ułożyć wielokrotnie szybciej i łatwiej w edytorze Zusi niż w prymitywnym MSTSowskim (jeśli to trasa realna to nie ma problemu - współrzędne tu i tu takie same). Pozostaje wtedy już w zasadzie tylko teren - tu też sprawa jest prosta w przypadku tras realnych.

I tu jest ten problem, że nie każdy potrafi, ma tyle czasu, zapału, cierpliwości i/lub możliwości. Nie każdy sobie z taką konwersją poradzi, a w końcu nowy symulator powinien być dla wszystkich, a nie dla wybranych!
Inną kwestią jest to, że jeżeli do nowego symulatora powinien być dodany program i instrukcja obsługi do konwersji z MSTS/Trainz/Rail Simulator/... Tak, żeby każdy mógł to sobie wykonać we własnym domu, bez pomocy (lub z małą pomocą) forum internetowego. Inaczej to nie ma sensu, bo znając środowisko MSTS (sorry, jeśli kogoś urażę) to od razu by się zaczęła jatka. Załóżmy że "X" zrobił trasę do MSTS, a "Y" ją przekonwertował do nowego symulatora! "Y" chcę ją opublikować, tak żeby i inni mieli z tego jakąś frajdę. Jak myślisz, jaka jest szansa że "X" zgodzi się na to bez kłótni, wyzwisk, oszczerstw, rzucania w siebie "mięsem", itd.? Jak dla mnie znikoma... Confused
Mannerheim napisał:
Prędzej czy później powstaną polskie ciekawe trasy do Zusi 3, wiadomo że nie od razu ale można cierpliwie poczekać (a jeszcze lepiej samemu zacząć coś robić).
[...]
Tuż po premierze ruszam z budową fragmentu linii E20

Nie zapomnij się pochwalić "starym znajomym". Ja z całego serca kibicuję każdemu, kto tworzy Polskie trasy (nie ważne w jakim symulatorze). Very Happy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 21:24, 23 Lut 2010    Temat postu:

Musze przyznać czekam na premierę zusi III widziałem dużo filmików i trochę o tym czytałem zapowiada się ciekawie jest na co czekać Smile ET22-fan myślę że problemu by nie było gdyby autorzy tras zadbali o nie i je eksportowali do zusi i udostępnili dla wszystkich bez kłótni i jakiś sporów Jakby nie było pracowali nad tym A kto wie czy czasem po wydaniu zusi III większość z nas nie przerzuci się na ten symulator

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 21:32, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:03, 23 Lut 2010    Temat postu:

trasy to sobie nie wyeksportujesz, co najwyżej modele (o ile były robione w Gmax, to jest sposób by z gmax zapisać do ludzkiego formatu natomiast tych robionych w TSM nie da się przenieść nigdzie), więc tylko modele a raczej jedynie część modeli. Natomiast układać tory i wszystko inne trzeba by od nowa, więc wątpie czy ktoś przeniesię trasę bo to właściwie robota od nowa.

Żeby robić nowe polskie trasy, trzeba będzie zrobić, trakcje, sygnalizację, znaki, typowe obiekty itd, czyli roboty na pół roku.

żeby przenieść modele to też trochę grzebania bo zapewne będą inne formaty tekstur i inne materiały, więc pomimo zachowanego mapowania (w przypadku modeli gmax) trzeba będzie i tak w jakimś programie 3D (nie wiem jaki jest do ZUSI) tworzyć od nowa materiały. A mało realne jest natomiast przeniesienie modeli robionych w TSM (niestety większość jest w TSM).

Także dużo wody upłynie zanim coś z tego będzie

Grafika niestety niczym się nie wyróżnia, od dobrych 5 lat używa się sharderów !! pozwalających na realistyczne materiały (np. metalu przy pociągach i nie patrzcie na RS bo tam to ledwie lizneli, popatrzcie na nowe gry z mainstreamu jak wyścigi strzelanki itd). Tu nie zastosowano tego wcale. Ot taki troszke lepszy MSTS, niestety mamy rok 2010 !!!

Funkcjonalność, zapowiada się dobrze, nawet bardzo dobrze, niestety znowu jest to wybór między funkcjonalnością i grafiką. ZUSI = funkcjonalność ale nie grafika, RS = grafika ale nie funkcjonalność.

Przypomina mi to odwieczne pytania kogo byś wziął na bezludną wyspę ładną / głupią czy brzydką / inteligentną.

A ja chcę to i to naraz, bez żadnych kompromisów, czekam zatem na Train Simulator 2 lub coś innego co mi zaoferuje jedno i drugie.

Aczkolwiek jestem za ZUSI, im więcej opcji do wyboru tym lepiej, popieram też tych którzy chcą coś tworzyć do ZUSI (nawet jak obiecałem mogą liczyć na pliki źródłowe ode mnie). Jednak wątpie bym sam się zaangażował.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Wto 22:06, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 23:03, 23 Lut 2010    Temat postu:

Co do tras to się zgodzę to była moja hipotetyczna odpowiedź do kolegi post wyżej Jednakże nie ukrywajmy tego że każdy z nas chciałby sobie pojeździć PKP w symulatorze i trzeba zawsze kombinować Smile Sam mogę zaoferować pomoc komuś przy tworzeniu nowych tras do zusi (edytory nie są mi obce) :)Hmm jeżeli jednak Microsoft zdecyduje się wydać 2 część MSTS to może być to lepszy "hit" od zusi Patrząc na nowsze części FS to microsoft może nas mile zaskoczyć Ale bliższe jest wydanie zusi więc trzeba cieszyć sie tym co będziemy mieć SmileSmile
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Archiwum / Symulatory kolejowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin