Forum www.msts.fora.pl Strona Główna www.msts.fora.pl
MSTS - Polskie Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

BR55 Tp4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Tabor do MSTS
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koland
Moderator


Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:58, 30 Maj 2016    Temat postu: BR55 Tp4

Pojawił się w sieci bardzo ładny model parowozu Br55
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Pisałem z autorem bryły - Renzo Grassi, wysłałem mu szczegóły dotyczące polskiego malowania na Tp4. Wkrótce mają się pojawić polskie wersje w epoce II, III i IV z polskimi lampami.
To dobre info dla lubiących Kocmyrzówkę. Parowozy Tp4 jeździły po tej linii.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez koland dnia Pon 20:59, 30 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koland
Moderator


Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:17, 31 Maj 2016    Temat postu:

Post pod postem ale już jest wstępna wersja epoki III
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Wto 20:41, 31 Maj 2016    Temat postu:

W sam raz parowóz, o którym chciałem wspomnieć. Tp4-148 trafił na PKP po wojnie jako 55 3052 i służył w Centralnej DOKP między innymi w parowozowniach Łuków i Siedlce, a w 1950 sprzedany został do PMP-PW na Śląsk. Po zakończeniu służby w 1983 roku został przekazany na stan Muzeum Kolejnictwa, a następnie ze średnio wiadomych mi powodów, przewieziony do Czeremchy, gdzie stoi po dziś dzień w charakterze pomnika. Na screenie powyżej widać oznakowanie odpowiadające kresowi służby tej maszyny na PKP.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koland
Moderator


Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:03, 31 Maj 2016    Temat postu:

Historię masz w jednym paluszku jak widzę Wink
Model ma odpowiadać epoce III tak jak napisałeś stąd orzełek na tabliczce typowy dla tamtych lat. Ale będzie też epoka IV Tp4-146 i epoka II Tp4-279

Co ciekawe włoski kolega stworzył też Br57 czyli nasz Tw1 o czym też muszę mu wspomnieć Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez koland dnia Wto 21:07, 31 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Wto 21:23, 31 Maj 2016    Temat postu:

koland napisał:
Historię masz w jednym paluszku jak widzę Wink

Akurat ten parowóz jest związany z moimi okolicami więc nic dziwnego Smile Poza tym ma dość ciekawą historię, a kwestia jego wywozu z Kotlarni do Czeremchy, a nie do innego miejsca dalej jest dla mnie zagwozdką.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koland
Moderator


Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:24, 20 Cze 2016    Temat postu:

Polecam do ściągnięcia Tp4

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danio
Administrator


Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:34, 20 Cze 2016    Temat postu:

Działa prawidłowo w OR?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Wto 0:42, 21 Cze 2016    Temat postu:

W readme jest napisane wyraźnie
Cytat:
"This model is optimized for Train Simulator and Open Rails.".


Jednakże parametry sprzęgu zupełnie nie odpowiadają standardowi MSTS-PL, pliki eng/wag/sd do poprawki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Preki dnia Wto 23:39, 21 Cze 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olomar
Użytkownik


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 1 x 61

PostWysłany: Śro 23:32, 22 Cze 2016    Temat postu:

@Preki
Zauważ, że on jest na włoskiej stronie, a oni niekoniecznie używają standardu PL Razz
Zresztą nigdzie nie pisze, że on jest zgodny z MSTS-PL
A podejrzewam, że dla większości piszących tutaj nie jest to problemem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez olomar dnia Śro 23:35, 22 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Tabor do MSTS Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin