Forum www.msts.fora.pl Strona Główna www.msts.fora.pl
MSTS - Polskie Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przewozom regionalnym grozi bankructwo

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Kolej
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 19:21, 14 Paź 2009    Temat postu: Przewozom regionalnym grozi bankructwo

PKP Przewozy Regionalne grozi likwidacją ponad tysiąca lokalnych połączeń
[link widoczny dla zalogowanych]
Co o tym sądzicie Question Question Question Shocked


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 19:26, 14 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 20:09, 14 Paź 2009    Temat postu:

Słuchajcie, to co się dzisiaj dzieje w polityce i na kolei to jest istna bajka. Obiło mi się coś o uszy w telewizji że PR jest zadłużone. Dlatego też sądzę że jeżeli - co nie daj boże - pr zbankrutują to wszystkie połączenia przejmie prywatna spółka PKP Intercity. Oby do tego nie doszło.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 22:37, 14 Paź 2009    Temat postu:

No i mamy z tego bałagunu pierwsze kwiatki; po co było dzielić społkę PKP na wiele spółeczek pod i tak wspólnym szyldem PKP jak łączy ich tylko wspólna nazwa.No niezapominajmy że żyjemy w czymś takim jak Polska
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 22:44, 14 Paź 2009    Temat postu:

A mi się wydaje, że Pekap po to został podzielony, aby doprowadzić do sytuacji w której PR ze swoim zadłużeniem trafi "pod młotek" i zostanie wcielony do Inter syfów... I znowu będzie prawie jedna kolej tylko pod szyldem ICCsyf.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 14:32, 15 Paź 2009    Temat postu:

Zmierzamy do tego co jest we Francji i nie mam na myśli tutaj TGV. Po prostu tylko wieksze miasta bedą mieć połączenia a wszystkie inne nie... Dziesiątki kilometrów torów zarosną krzakami. Bo przeciez lepiej jechac furgonem, busikiem, w 40 osób a nie lokalnym pociągiem...eh
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wasu11
Użytkownik


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skarzysko

PostWysłany: Czw 15:20, 15 Paź 2009    Temat postu:

Ostatnio wracając do miejsca zamieszkania PR-ką spotkałem się z dziwnym spisem konduktorów a mianowicie przeglądali u jakich przewoźników były zakupione bilety do którego miasta pasażerowie się udają i z którego startują. Po moim pytaniu do konduktora co się dzieje on odpowiedział, że nie dobrze w naszych poczciwych Przewozach Regionalnych niedobrze po czym odszedł...
Smutne ale prawdziwe zadłużenie PKP PR wcale się nie zmniejsza więc zapewne koniec jest bliski...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hansio
Użytkownik


Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:30, 15 Paź 2009    Temat postu:

A w Czechach wlaczki kursują niemal non stop po niemal wszystkich wioskach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 15:47, 15 Paź 2009    Temat postu:

Chodzą słuchy, że PR chcą uruchomić przewozy na liniach, które IC uznało za nie rentowne. Chcą tam wpuścić InterRegio, bo twierdzą że na chwilę obecną tylko te połączenia przynoszą im zysk. Tak się dzieje np. w Zamościu. Jak dobrze pójdzie, to od przyszłego roku będą tam jeździć InterRegio. I trasa Roztocze, o której myśleliśmy, że pomału staje się trasą "historyczną" znów będzie aktualna Wink O ile IC nie stwierdzi, że bez walki oddało całkiem rentowny rynek przewozów, nie powrócą na Roztocze z pospiesznymi i znów nie wykopią PR w nie byt Sad
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 2:40, 16 Paź 2009    Temat postu:

wasu11 napisał:
Ostatnio wracając do miejsca zamieszkania PR-ką spotkałem się z dziwnym spisem konduktorów a mianowicie przeglądali u jakich przewoźników były zakupione bilety do którego miasta pasażerowie się udają i z którego startują. Po moim pytaniu do konduktora co się dzieje on odpowiedział, że nie dobrze w naszych poczciwych Przewozach Regionalnych niedobrze po czym odszedł...
Smutne ale prawdziwe zadłużenie PKP PR wcale się nie zmniejsza więc zapewne koniec jest bliski...


Takie badania przeprowadza się zawsze 2 3 razy w roku... Są to tak zwane liczenia podróżnych... Powinna to robić osoba z marketingu lecz często bywa tak, że to kierownik pociągu przed służbą dostaje kartkę i ma przeprowadzić liczenia... Chodzi o to, aby wykazać ile osób i z jakim rodzajem zniżki jadą danym pociągiem lub na danym odcinku... Ostatnie takie liczenie miało miejsce tydzień temu.

P.S. Liczenia trwają 7 kolejnych dni po sobie następujących, przeważnie od poniedziałku do poniedziałku... Jest to standardowa procedura zakładów i nie ma to nic wspólnego ze stanem majątkowym i problemami finanosowymi zakładów PR w kraju.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 6:54, 16 Paź 2009    Temat postu:

czekański 1 napisał:
No i mamy z tego bałagunu pierwsze kwiatki; po co było dzielić społkę PKP na wiele spółeczek pod i tak wspólnym szyldem PKP jak łączy ich tylko wspólna nazwa.No niezapominajmy że żyjemy w czymś takim jak Polska

Po co było dzielić? Proste. Jak to wszędzie w naszym cudownym i pięknym kraju bywa - trzeba było dać ciepłe posadki różnym kolesiom, krewnym i znajomym, w dobie wściekłego polskiego pseudokapitalizmu (a raczej megazłodziejstwa) trzeba również było nawet tą kolej maksymalnie wycisnąć z kasy i tak dalej.
Tak się ostatnio zastanawiam - dlaczego w innych krajach - nawet w takich Czechach - służba zdrowia jest rentowna, przemysł rentowny, kolej rentowna wtc. - a w Polsce NIC I NIGDY nie opłaca się. Jak to jest?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 14:06, 16 Paź 2009    Temat postu:

To jest tragedia z tym wszystkim. Niedługo w ogóle w Polsce nie będzie jeździł żaden pociąg...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danio
Administrator


Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 983
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:14, 16 Paź 2009    Temat postu:

Niech intercity "zapłaci" za "budynie" i "ED74" to PR -y wyjdą na 0 .

A tak szczerze , to oni to wzięli za darmo , tylko pytanie dlaczego ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:24, 16 Paź 2009    Temat postu:

Detox napisał:
To jest tragedia z tym wszystkim. Niedługo w ogóle w Polsce nie będzie jeździł żaden pociąg...


IC sprzeda pociągi i zakupi Autobusy, bo taniej i nie trzeba linii remontować. I to całkiem serio bo do Wilna już chyba mają takie połączenie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 21:33, 16 Paź 2009    Temat postu:

Już dawno do Wilna jeżdzą busy.W Białymstoku są o 2 w nocy.A jeszcze niedawno jeździły bezpośrednio pociągi.A teraz "Konopnicka" z Warszawy do Ełku jedzie jako pociąg tylko na odcinku Warszawa - Białystok z ,a Białegostoku do Ełku jedzie bus Exclamation Exclamation Exclamation Normalnie nawet kabaret Ani Mru Mru lepiej by nie wymyślił Exclamation

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 21:34, 16 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 20:37, 27 Paź 2009    Temat postu:

czekański 1 napisał:
a Białegostoku do Ełku jedzie bus Exclamation Exclamation Exclamation

Nie no masakra, o Wilnie to wiedziałem, ale to już przechodzi pojęcie...

BTW,
Adam115712 napisał:
przejmie prywatna spółka PKP Intercity.

Tak w zasadzie 99,99% akcji spółki to własność PKP S.A czyli defacto Skarbu Państwa.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Kolej Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin