Forum www.msts.fora.pl Strona Główna www.msts.fora.pl
MSTS - Polskie Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozkład Jazdy PKP 2008/2009
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Kolej
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danio
Administrator


Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 983
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:25, 13 Lis 2008    Temat postu: Rozkład Jazdy PKP 2008/2009

Na [link widoczny dla zalogowanych] jest nowy rozkład , co sądzicie na jego temat ? ?
Czekam na opinie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:52, 13 Lis 2008    Temat postu:

Ale to link do Deutsche Bahn a nie PKP ????

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Czw 15:57, 13 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 17:57, 13 Lis 2008    Temat postu:

Ten [link widoczny dla zalogowanych] powinien wiele wyjaśnić
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:37, 13 Lis 2008    Temat postu:

Aha no cóż, pomijając naszą miłość do PKP i pordzewiałych 40 letnich lokomotyw, to nie ma nic lepszego dla pasażera niż konkurencja, z tym że jeśli PLK nie zrobi torów, to czy to PKP czy to DB i tak będzie się wlec z mizerną prędkością.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Czw 22:42, 13 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Pią 14:13, 14 Lis 2008    Temat postu:

Lokomotywy mogłyby mieć i więcej lat, a to, że rdzewieją, to wiadomo czego wina. Zaniedbań znanych jako "Restrukturyzacja, komercjalizacja i prywatyzacja PKP". Dlaczego nasza kolej nie może być silna i zjednoczona, tylko jest tak samo rozsypana jak służba zdrowia, przemysł, i inne zakłady, które zostały sprzedane. Komu? Oczywiście zagranicznemu inwestorowi!!! Obawiam się, że historia sprzed niemal dwustu lat może się powtórzyć, tyle że teraz nas... sprzedadzą. Tak, sprzedadzą ten kraj...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Preki dnia Pią 14:13, 14 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:25, 14 Lis 2008    Temat postu:

Nie bój się IC i CARGO przetrwa na 100%, PR to zależy od tego ile województwa będą chciały przeznaczyć na nie pieniędzy. Choć podejżewam że jeśli IC przejmie dalekobieżne, to zamiast PR po jakimś czasie będą różne lokalne koleje typu Koleje Mazowieckie. Mniejsze łatwiej utrzymać niż duże i pozbawione najlepszych linii.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob 22:50, 15 Lis 2008    Temat postu:

Przejęcie opłacalnych linii przez PKP IC można zaobserwować w chwili obecnej np.
Trasa Bielsko Biała - Gdynia Główna; obecnie to połączenie obsługuje pośpieszny "Skrzyczne" a od nowego rozkładu jazdy tą linie będzie obsługiwał całoroczny EX Klimczok oraz (również całoroczny) łącznik TLK Monciak-Krupówki.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 23:06, 15 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
budyn77
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: B-B linia 117

PostWysłany: Czw 9:40, 04 Gru 2008    Temat postu:

Rozklad jazdy pociagów D PKP Ic w formacie pdf ze strony IC: [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 13:52, 04 Gru 2008    Temat postu:

Koleje Mazowieckie już udostępniły nowy rozkład na swoich stronach. Pokusili się o wprowadzenie kilku "ciekawostek" których nie ma w obecnym rozkładzie m.in. np. pociąg "Wiedenka" z Warszawy Wschodniej do Bobrowników, oraz relacje Tłuszcz-Sochaczew, czy na przykład Czachówek Południowy-Iłowo oraz wydłużenie pociągu "KURPIE" z Ostrołęki do... Skierniewic.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob 12:10, 06 Gru 2008    Temat postu:

Tutaj znajduje się nowy rozkład niektórych pociągów PKP IC,
[link widoczny dla zalogowanych]
zauważyłem bardzo dziwne zestawienia niektórych pociągów:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 0:40, 08 Gru 2008    Temat postu:

Uwaga! Ukazała się tabelaryczna przejzysta forma nowego SRJP na stronie..

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 0:43, 08 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 16:30, 11 Gru 2008    Temat postu:

Jedno mnie ciekawi, otóż w niedzielę pierwszy raz wyjedzie z Bielska Białej EX Heweliusz
a przecież Wagonownia w Bielsku nie wystawia wagonów pod ekspresy, czy skład
Klimczoka(Heweliusza) zostanie podesłany z Gdyni?
Bo z tego co wiem wagony za ten ekspres zawsze wystawiała Gdynia a nie Warszawa
dlatego jego standard jest jaki jest.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 17:35, 11 Mar 2009    Temat postu:

Natknąłem się na "ciekawy" artykuł o...
Podwyżkach cen biletów :/
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 20:50, 11 Mar 2009    Temat postu:

IC1403 napisał:
Natknąłem się na "ciekawy" artykuł o...
Podwyżkach cen biletów :/

Idę sobie kupić rower, albo i hulajnogę! Wyjdzie mnie taniej i szybciej! Evil or Very Mad
Swoją drogą muszę Wam powiedzieć, że już czwarty rok jeżdżę PKP z domu, do mieściny gdzie studiuję. Na bilecie wybija mi 345 km. I przez te cztery lata cena biletu studenckiego wzrosła o jakieś 5-7zł. Uważam, że to i tak nic, w porównaniu do cen stancji, akademika, żywności, etc. Za akademik (stancję) ludzie płacą ok. 150-200 zł. więcej (w skrajnych przypadkach 250 zł. więcej). I to dopiero jest problem! Nie mówiąc o cenach benzyny... Koszt przejazdu samochodem / busikiem też wzrósł i to wcale nie o 5-7 zł., ale znacznie więcej.
Konkluzja mojej wypowiedzi jest taka, że ceny wszędzie rosną. Nie tylko na kolei. I nie podobają mi się wszystkie podwyżki cen! Ale uważam, że wzrost ceny biletu o 5zł. w przeciągu 4 lat, to jest nic (biorąc pod uwagę, że wszystko zdrożało)! Klnąć na kolej zacznę, jak ceny zaczną rosnąć o 10zł. rocznie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 20:10, 24 Mar 2009    Temat postu:

Czy to koniec "Małyszowego" połączenia do Wisły?
[link widoczny dla zalogowanych]
Za kilka lat pociągi w Polsce będą kursowały pewnie tylko po głównych liniach, a lokalne pójdą w zapomnienie.

PS. Posiada ktoś z Was archiwalne informacje na temat pociągu pospiesznego "Bathory"?
Chodzi mi głównie o jego zestawienie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Wto 21:21, 24 Mar 2009    Temat postu:

Ciekawe, jak z pośpiechami nad wybrzeże. W ostatnim roku kursowały tylko porą nocną, w dzień same TLK, Ex i IC. W wyniku tego swoistego monopolu pociągów z rezerwacją byliśmy zmuszeni z kolegą jechać "Słonecznym", który był niebotycznie zapchany (i tak farta mieliśmy). Mam nadzieję, że w tym roku sytuacja będzie lepiej się prezentowała.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 13:36, 29 Maj 2009    Temat postu:

Z tego co widzę na południu Polski , na Podkarpaciu w tym momencie większość pociągów, ktore jeżdżą na północ nad morze są to pociągi dzienne. Dwa razy do Szczecina, raz do Słupska czy ex Małopolska do Gdyni. Wieczorem jedzie tylko z Rzeszowa pociąg do Szczecina, a w okresie wakacyjnym dodatkowo do Kołobrzegu .

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 14:13, 29 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 20:54, 04 Cze 2009    Temat postu:

Przeglądając rozkład jazdy natknąłem się na taką (nie miłą dla mnie)informację: [link widoczny dla zalogowanych]
Wie ktoś co jest powodem uwalenia Klimczoka na okres wakacyjny Question
Czyli Śląsk został pozbawiony jedynego ekspresowego połączenia z trójmiastem Sad

EDIT:
Dostaliśmy (tzn. mieszkańcy Śląska) w zamian część krakowskiej "Sawy"
Standard tej części katowickiej wygląda tak: [link widoczny dla zalogowanych] Sad
I gdzie te 6-cio miejscowe dwójki o których pisze strona PKP IC.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 20:57, 04 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:24, 08 Cze 2009    Temat postu:

Lepiej aby nie uwalali połączeń choć to dla mnie akurat nie problem, bo nie mam nic przeciw podróżowaniu z przesiadkami (nawet ciekawiej). 6-stki zamiast 8-emek no szóstki lepsze, jednak nie jestem z osób, którym zależy na luksusie, właściwie mi to bez różnicy. Jednak też znajdzie się coś co mi przeszkadza, mianowicie nocne pośpiechy wakacyjne z południa (Zakopane/Krynica) do Gdyni, nie jeżdżą przez CMK jak kiedyś, tylko przez Łódź. Rozumiem, że IC zarezerwowało CMK dla IC a taryfa D jak nazwali pośpiechy niech jedzie dookoła.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Pon 22:33, 08 Cze 2009, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:06, 26 Cze 2009    Temat postu:

/specjalnie nie edytuje, bo poprzedni post jest z przed 20 dni/

W każdym razie znalazłem coś ciekawego, otóż na trasie Skarżysko - Warszawa Wschodnia, Koleje Mazowieckie są szybsze niż TLK !!!

KM 21440

Skarżysko 07:32
Warszawa Wschodnia 10:42


TLK 3816

Skarżysko 07:12
Warszawa Wschodnia 10:49

Z jakiej przyczyny to wynika ?? Otóż drodzy pasażerowie pociągu TLK 3816 (Kraków - Kołobrzeg), w Warszawie Centralnej możecie iść zwiedzić Pałac Kultury albo do McDonalda coś przegryźć, macie na to całą godzinę !!!!

A ja się zastanawiam nad czym innym, czy sobie nie wysiąść i za 19 zł przetestować nowe Bombardiery, po czym w Wawie wsiąść z powrotem do TLK i pojechać dalej.

Dalsze kurioza, otóż cała moja trasa (Kraków - Pisz) realizowana jest za pomocą 3 pociągów: TLK, pospiesznego D, i na koniec osobowego Olsztyn - Pisz, szlakowa 20-40 km/h, na pocieszenie widokowo super. Wracając do tematu Całość trwa 13 godzin. Jak myślicie ?? Czy dało by się jakoś to przyspieszyć bez używania drogiego IC czy Ex ?? Oczywiście !! Można by ten czas skrócić o całe 2,5 godziny (czyli wyspać się dłużej w domu) tylko do Wawy trzeba by pojechać... kiblem PR-ów. Ogólnie parodia bo to już drugi regionalny przewoźnik szybszy od TLK. Jednak nie skożystam, bo z powodu nie łączenia się taryf, cenowo bez sensu, lepiej już KM potestować jak na coś dodatkowo wydawać.

Tak czy inaczej rozkład bombowy !!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Pią 8:16, 26 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Nie 2:35, 28 Cze 2009    Temat postu:

Te kurioza występują od dawien dawna.... dla przykładu podam sytuację z mojego regionu (obecnie Szczecinek) - Ex Posejdon na trasie Piła-Szczecinek (odj.11.19, prz. 12.18, co daje 0.59h czasu drogi), następny pociąg spółki IC to 'Gwarek' (posp) - Piła Gł. odj. o 13.11, Szczecinek przyj. 14.04 co daje 0.53h drogi...czyli szybszy od ekspresu (o 6 minut).... OT - wczoraj go sfilmowałem i z przyjemnoscia zanotowałem na przedzie tego pociągu EP08...a myślałem że będzie 'zwykła' "siódemka". (Co u 'nas' na lini jest zbyteczne, bo w regionie nie ma większej szlakowej jak 120km/h).

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 2:41, 28 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:08, 28 Cze 2009    Temat postu:

Ja wiem że występują od dawna, ale IC miało polepszać wszystko. A tym czasem jest coraz gorzej. Nocne wakacyjne pośpiechy z Krynicy\Zakopanego nad morze za czasów PR jeździły po CMK, już nie jeżdżą. Bilety wychodzą drożej, bo na przykład ostatnie 100 km muszę dojechać osobowym a to teraz inny przewoźnik = osobny bilet. Na tego TLK co miałem jechać, tydzień przed "odlotem" już nie ma miejscówek, więc musiałem kombinować znowu nad inną trasą, ale pokazuje to jak będą w następny weekend zapchane pociągi, co gorsza pociąg D którym przejadę około 50% z mojej nowo opracowanej trasy wedle strony IC będzie miał ledwo 6 wagonów a jedzie w miejsca turystyczne. Na dołożenie wagów jak to robił PR, nie liczę bo podobno IC zwykle nie dokłada i jest tłok. Jeśli do tej pory nie miałem zdania na temat tego, że IC przejęło pośpiechy to boję się, że może za tydzień dołączę do grona narzekających. Wcześniej nie miałem w tym roku problemów bo nie jeździłem w dniach kiedy bywają tłoki, ale teraz będzie próba generalna dla pośpiechów w IC, zobaczymy.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Nie 12:25, 28 Cze 2009, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Nie 13:36, 28 Cze 2009    Temat postu:

Niegospodarność taborowa ze strony IC. Na Szczęśliwicach dla przykładu stoi sporo mechpomów, które wyjeździły kilometry. Zamiast stać w krzakach, mogliby je wyciągnąć do naprawy. Ale nie, bo po co... za 3 lata puścimy tylko dwa wagony, i będzie cacy.

A przejęcie pośpiechów przez pIC było już dawno temu zapisane w planach destrukturyzacji PKP. Po prostu bajzel zaplanowany.
Ktoś ma jeszcze wątpliwości do "wspaniałej ustawy leczącej polską kolej"? Ja je miałem od dawna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Nie 21:11, 28 Cze 2009    Temat postu:

z cyklu:
THE BEST OF PKP Exclamation

Jelenia Góra - Szklarska Poręba
odcinek długości 32km
pociąg osobowy pokonuje w 1godz. 15min.
z kolei pospieszny w 1godz. 12min.
co oznacza, że średnia prędkość na tym odcinku dla pociągu osobowego wynosi 25,6 km/h
z kolei pociąg pospieszny pokonuje ten odcinek z zawrotną średnią prędkością 26,6 km/h

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Nie 21:23, 28 Cze 2009    Temat postu:

Żadna nowość, problemy na tej linii występowały od dawna. Był nawet scenariusz, że zamkną ruch z powodu fatalnej infrastruktury.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Kolej Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin