Forum www.msts.fora.pl Strona Główna www.msts.fora.pl
MSTS - Polskie Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lokomotywa ST46

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Kolej
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
user333
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 17:45, 04 Gru 2011    Temat postu: Lokomotywa ST46

Witam
Znalazłem pierwsze zdjęcie zmodernizowanej SU46:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak wam się podoba? Według mnie nie wygląda źle Smile
Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Nie 18:14, 04 Gru 2011    Temat postu:

Na pewno do jej kwadratowego dizajnu pasują "rekinie" reflektory. Mnie jednak interesuje kabina, oraz info, z której lokomotywy została zrobiona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
user333
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 18:17, 04 Gru 2011    Temat postu:

Prawdopodobnie jest zrobiona z byłej SU46-049
Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Nie 18:19, 04 Gru 2011    Temat postu:

Właśnie słyszałem też info, że SU46-049 została rozbebeszona w Pesie, a jej pudło pocięto, czyli została normalnie zlikwidowana.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Pon 21:56, 05 Gru 2011    Temat postu:


Widok od burty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 2:48, 06 Gru 2011    Temat postu:

Male porownanie...

Tak wygladala SU46 21 lat temu :



Teraz wyglada w zasadzie tak samo.

A czy ta przemiana w ST46 ogranicza sie tylko do "tuningu optycznego", czy zmiany dotkna tez mechaniki ? Jakie silniki beda stosowane ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ET22-fan
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 1028
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubelszczyzna

PostWysłany: Wto 3:15, 06 Gru 2011    Temat postu:

Ciężko cokolwiek znaleźć w necie (jeśli chodzi o zmiany i modernizacje ST46). Kiedyś na stronie "Rynku Kolejowego" wyczytałem, że ST46 mają być wykorzystywane do ruchu w Niemczech (zaś ST45 mają uzyskać (a może już uzyskały) zgodę na ruch na terenie Czech i Słowacji). Skoro tak, to podejrzewam że jakieś zmiany zostały wprowadzone, tak aby dopasować SU46 do norm wymaganych przepisami w Niemczech. Przede wszystkim pójdzie tu pewnie o emisję spalin i zużycie paliwa. Więc jakieś zmiany w stosowanym napędzie na pewno zostały wprowadzone, pytanie tylko jakie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:20, 15 Gru 2011    Temat postu:

2 sztuki ST45 są dostosowane do jazdy w czechach (czeskie systemy bezpieczeństwa itd.) Bo cargo ma tam swoją spółkę i wozi. Tyle że w czechach są 2 napięcia 3kV= i 25kV~, to tam gdzie jest 3kV= czyli bliżej granicy z PL jeźdzą ET22, ET41 natomiast tam gdzie jest 25kV~ to Cargo nie ma takich lokomotyw elektrycznych, znaczy ma EU43 ale one zajęte są pracą w niemczech, postanowili więc, że do czech na linei gdzie jest 25kV~ pojadą spalinowe ST45. No i w czechach jest też dużo linii dieslowych to ST45 wjadą wszędzie.

Nowe ST46 zapewne będzie miało podobnie jak ST45 wymieniany silnik, bo wątpliwe by stary silnik spełnił niemieckie normy spalin.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Czw 11:30, 15 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 19:41, 15 Gru 2011    Temat postu:

Taki oto artykul wynalazlem.

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 0:17, 29 Lut 2012    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=WHPer8Er090&feature=related
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Kolej Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin