Forum www.msts.fora.pl Strona Główna www.msts.fora.pl
MSTS - Polskie Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lokomotywy czeskie.

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Kolej
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 16:34, 21 Gru 2009    Temat postu: Lokomotywy czeskie.

Zawsze nurtowało mnie pytanie czym różni się lokomotywa serii 163/363 lub 151/351?
Poza wyglądem nie dostrzegam widocznych różnic.
Prosiłbym o wyjaśnienie różnic (jeśli jakieś w ogóle są) kogoś kto zna się na czeskim taborze Cool
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BartekEU07
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Košalín

PostWysłany: Pon 17:02, 21 Gru 2009    Temat postu:

Np. prędkość maksymalna. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 17:03, 21 Gru 2009    Temat postu:

Różnica jest taka, że 163 może pracować tylko w systemie 3kV DC, 363 zaś także w 25kV 50Hz AC. Analogicznie jest w przypadku 150 i 350 (nie ma lokomotywy 351).
BartekEU07 napisał:
Np. prędkość maksymalna. Smile

To tylko w 150/350, ale zasadnicza różnica to właśnie zasilanie.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 17:08, 21 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:02, 21 Gru 2009    Temat postu:

Natomiast 263 jest dwusystemowa

zatem:

1xx - lok 3kV
2xx - lok 3kV/25kV
3xx - lok 25KV
4xx, 5xx - Różne EZT
6xx - najprawdopodobniej składy wysokich prędkości bo 680 to pendolino
7xx - lok Diesel
8xx - Wagon motorowy, szynobus itd.

To na dzień dzisiejszy bo kiedyś w Czechosłowacji mieli inne oznaczenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Pon 18:06, 21 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Nie 19:39, 27 Gru 2009    Temat postu:

lok 263není dwusystemova ale jen 25kV dwusystemova je 362,363
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Kolej Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin