Forum www.msts.fora.pl Strona Główna www.msts.fora.pl
MSTS - Polskie Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rewolucja w IC
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Kolej
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danio
Administrator


Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 983
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:18, 21 Paź 2009    Temat postu: Rewolucja w IC

Zapraszam do dyskusji na temat rewolucji w InterCity .
Oto link do artykułu :

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
budyn77
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: B-B linia 117

PostWysłany: Śro 12:54, 21 Paź 2009    Temat postu:

I dobrze. Z tym że: (za Rynek Kolejowy) Liczba składów TLK będzie zwiększona od połowy grudnia - zastąpią one większość pociągów pospiesznych i część ekspresów. W Tanich Liniach Kolejowych rezerwacja miejsc będzie obowiązkowa tylko w wagonach I klasy - otrzymają one malowanie żółte. Wagony II klasy TLK będą niebieskie.

Ceny biletów w ekspresach, które zostały zmienione w TLK, zostaną obniżone. Intercity chce obniżyć ceny miejscówek z 25 zł do 10-15 zł.


Czyli pozostaną: EC(BWE), IC, TLK oraz w PKP PR: IR i osobowe.



Foto: Wilchelm [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez budyn77 dnia Śro 12:56, 21 Paź 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BartekEU07
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Košalín

PostWysłany: Śro 12:57, 21 Paź 2009    Temat postu:

Nie wiem jak wy, ale ja jestem " NA TAK " Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 13:00, 21 Paź 2009    Temat postu:

Te nowe malowanie "tlk" jest gorzej niż paskudne... Confused I co się stanie z moim ukochanym Ex Tatry? Będzie TLK Tatry?? Evil or Very Mad

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 13:01, 21 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
budyn77
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: B-B linia 117

PostWysłany: Śro 13:07, 21 Paź 2009    Temat postu:

marcino87 napisał:
Te nowe malowanie "tlk" jest gorzej niż paskudne... Confused

Nie chodzi o malowanie choc nie jest rewelacyjne. Za cenę pospiesznego jedziesz TLK z klimą, bezprzedziałowcem z wklejanymi oknami. Nie wiem kiedy taki standard osiagną wszystkie składy TLK, ale te przemianowane z Ekspresów juz taki standard beda miały od listopada. Bedzie taniej ale niekoniecznie szybciej. (wiecej stacji dla byłych Ex juz jako TLK)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez budyn77 dnia Śro 13:08, 21 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 13:09, 21 Paź 2009    Temat postu:

Mnie tylko interesuje jedno - abu COŚ jeździło po tych torach które (jako PLK) posiadamy. A co to będzie to już mnie mało obchodzi.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 14:57, 21 Paź 2009    Temat postu:

Nie znoszę wagonów z klimatyzacją, tak samo jak i "autokarów" na torach czyli bezprzedziałowych dwójek. Co innego 1 klasa IC w wagonie bezprzedziałowym. Zupełnie inna jazda. Jeśli chodzi zaś o same nowe pomysły "gjeniuszy" z PKP IC i tabor puszczany przez nich na tory to wolałem znacznie bardziej klasyczną Z2 z normalnie otwieranymi oknami, bez żadnych udziwnień Wink
Jadąc do Krakowa przez CMK i tak będziemy się zatrzymywać tymi nowymi wynalazkami PKP IC na gosiewszczyźnie a niedługo pewnie i w Opocznie będzie stacja. Chyba będę musiał dokonać zmian u siebie na trasie Laughing


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 14:59, 21 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 14:58, 21 Paź 2009    Temat postu:

A ja tam lubie przedziałowce i wisieć na oknie Wink Malowanie beznadziejne, gdzie są te czasy zielonych i czerwonych wagonów.....
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 15:01, 21 Paź 2009    Temat postu:

Wiadomo było od początku, że na polskie warunki i realia ekonomiczne rozbijanie i prywatyzowanie państwowej spółki PKP, stworzenie z niej dziesiątek "dziwolągów" skończy się niedobrze dla polskiej kolei. Sama prywatyzacja - ok ale nie w polskim wydaniu...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
budyn77
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: B-B linia 117

PostWysłany: Pią 12:09, 23 Paź 2009    Temat postu:

Za Rynkiem Kolejowym: Fakty i mity wokół reorganizacji w PKP Intercity

Ostatnio bardzo głośno zrobiło się w mediach o planowanych zmianach w PKP Intercity. Sprawa dotyczy, jak to fachowo zostało określone "porządkowania portfela marek" należących do spółki, czyli likwidacji kategorii pociągów pospiesznych i ekspresów na rzecz TLK-i i Intercity.

Ilość, a co gorsza różnorodność informacji dotyczących wspomnianego tematu, jakie pojawiły się w minionym tygodniu, może przyprawić przeciętnego pasażera o przysłowiowy ból główy. W zwiazku z tym, chcielibyśmy wyjaśnić i "wyprostować" pewne zagadnienia, tak żeby wszystko stało się jasne. Jak dowiedzieliśmy się z PKP Intercity, docelowo planowana jest likwidacja wszystkich pociągów w 2 kategoriach: pospieszne i ekspresowe. Wszystkie pospieszne oraz część wybranych ekspresów, zostaną przemianowane na TLK-i (nie będzie już pełnej nazwy Tanie Linie Kolejowe, jak podają niektóre źródła, tylko jej skrót), natomiast pozostałe ekspresy trafią do kategori Intercity. Pociągi kategorii Eurocity pozostaną bez zmian. Cała operacja ma na celu utworzenie dwóch silnych brandów w PKP Intercity: TLK w kategorii ekonomicznej i Intercity w kategorii biznesowej. Nieprawdziwe są także informacje, jakoby była to cicha i ukryta podwyżka, którą spółka chce w ten sposób zastosować. Po pierwsze taryfa M, w której jeżdżą pociągi kategorii TLK, jest tańsza od kategorii D, mającej zastosowanie w przypadku zwykłych pospiesznych (niewiele, ale jednak), a po drugie jak poinformowała nas Beata Czemerajda z Biura Rzecznika Prasowego PKP Intercity, docelowo nie będzie rezerwacji miejsc we wspomnianych TLK-ach (a przynajmniej w 2 klasie), jak to ma miejsce obecnie. Mamy również, niepotwierdzone na razie informacje, że spółka planuje zrównać taryfę za przejazd TLK-ą w obu klasach (1 i 2), a jedyną różnicą, będzie obowiązkowa rezerwacja miejsca w 1 klasie, w wysokości 10 zł. Pierwsze zmiany w brandingu rozpoczną się już niedługo, 2 listopada i będą wprowadzane stopniowo. Planowane zakończenie całej "operacji" przewidywane jest na grudzień 2010 roku, tak żeby w rozkładzie, który wejdzie w życie w tym właśnie okresie, system połączeń był już jasny i klarowny dla przeciętnego pasażera.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 17:20, 23 Paź 2009    Temat postu:

A więc skończy się tak, że nas jak zwykle oszukają i uderzą nas po portfelach, bo zabraknie pośpiechów i Ex. Zostanie już tylko autobus tylko i to nie szynowy...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 20:14, 23 Paź 2009    Temat postu:

budyn77 napisał:



Foto: Wilchelm [link widoczny dla zalogowanych]


To będzie nowa jakość podróżowania.
Wagon na zdjęciu nie posiada klimatyzacji, za to okna wklejane z uchylną częścią podobnie jak 111Arow z pierwszej serii.
Reasumując, "idealne" rozwiązanie na upalne dni Confused .


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 20:17, 23 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Pią 20:19, 23 Paź 2009    Temat postu:

Hmm... może ma klimatyzację, a każdy klimatyzowany wagon ma też kratkę nawiewową na burcie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 20:28, 23 Paź 2009    Temat postu:

Jechałem takim wagonem (jeszcze w malowaniu IC) w lecie i niestety nie uświadczyłem tam klimatyzacji, no chyba że dodali po rewizji Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob 19:46, 24 Paź 2009    Temat postu:

Ja nie jestem ekspertem ale wydaje mi się, że klimę jednak posiada. Choć żaden ze mnie autorytet Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Sob 20:00, 24 Paź 2009    Temat postu:

Jak ma klimatyzatory nad przedsionkami (takie cylindry) to jest klimatyzowany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob 21:19, 24 Paź 2009    Temat postu:

Kibice będą jechać to klimę popsują Very Happy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 15:49, 26 Paź 2009    Temat postu:

Preki napisał:
Jak ma klimatyzatory nad przedsionkami (takie cylindry) to jest klimatyzowany.


Czyli nie jest klimatyzowany bo klimatyzatorów nie posiada, widać to dobrze w porównaniu z 2 klasą na tym zdjęciu: [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 15:52, 26 Paź 2009    Temat postu:

To może chociaż nawiew posiada Razz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 17:13, 26 Paź 2009    Temat postu:

Niby poco jest kratka wentylacyjna na boku ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Pon 17:33, 26 Paź 2009    Temat postu:

No to brawo... wklejane okna przy braku klimy. Czym nas te PKP Intersiki jeszcze zaskoczą? =P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 22:27, 26 Paź 2009    Temat postu:

O, już lecę by się nim przejechać w upalny dzień...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 11:37, 27 Paź 2009    Temat postu:

Niedługo PKP IC zmieni kategorię wszystkim swoją pociągom na IC i zostawi 25 zł dopłatę. Wtedy dopiero się będzie jeździć, zostanie nam albo IC albo osobowy...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 20:27, 27 Paź 2009    Temat postu:

Ja jak nie miałem zniżki (okres październik 2008 - październik 2009) jeździłem tylko pociągami spółki PR. I nie narzekałem. Było chłodniej w zwykłym kibelku niż w pośpiechu, dużo taniej, niewiele wolniej. Za podróż z Łodzi do Choszczna płaciłem 30 zł (ulgowy 18,90 zł), a podróż pośpiesznym kosztowała mnie 54 zł. Za jazdę kombinowaną płaciłem od 58 zł do nawet 65 zł, więc różnica kolosalna. Teraz za 34 zł śmigam Włókniarzem (dom->Łódź) i oso + Portowiec (Łódź -> dom).
Więc ja osobowych się nie boję Razz Ale wątpię by IC tak się pogrążyło, aby wprowadzić jedynie kategorię IC. PKP PR pewnie wprowadziłoby więcej Interregio, i mielibyśmy na nowo nasze poczciwe pospieszne Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
budyn77
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: B-B linia 117

PostWysłany: Wto 21:19, 27 Paź 2009    Temat postu:

Będą: EC, zapewne "IC+", IC oraz "tanie" TLK. Każdy znajdzie cos dla siebie w PKP IC. Pozostaną PKP PR z IR i osobowymi. Wejdą nowi operatorzy zagraniczni i bedzie... "lepiej"?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Kolej Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin