Forum www.msts.fora.pl Strona Główna www.msts.fora.pl
MSTS - Polskie Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

RailWorks
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Archiwum / Symulatory kolejowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Nie 22:52, 14 Paź 2012    Temat postu:

Ano, zapewne nie mam pojęcia. A skoro dalej nie wiesz o co mi chodzi, to zostawmy to tak i tyle. Nie miałem i nie mam zamiaru Cię w żaden sposób dyskryminować z tego powodu, że masz takie podejście jakie masz i piszesz tak jak piszesz. Jeżeli w jakikolwiek sposób wziąłeś sobie to, co gdzieś tam napisałem do siebie, to przybij bitę na zgodę, bo wcale tak nie miało być.
To jak, koniec, starczy ?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 22:53, 14 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Nie 23:30, 14 Paź 2012    Temat postu:

Myślę, że trzeba popierać ten nowy produkt, no bo jest rzesza fanów którzy tego chcą i im się to podoba. Więc chyba muszę się z tym pogodzić jako czynny maszynista. Więc musisz mnie trochę zrozumieć. RW3 ma wiele zalet dla miłośników kolei. Bardzo fajny edytor, w porównaniu z MSTS. No został rozwiązany problem odzwierciedlenia terenu. Jak zrobiłem Tatry w RW3 to mi oczy wylazły na wierzch. No generalnie możesz budować trasy naprawdę realne, no to jest rzecz naprawdę warta dla promowania kolei. Chyba się pogodzę i może wrócę do RW3. Na razie walczę z z tematem MSTS. WIN 8 chyba nas zmusi do decyzji.
Tak po cichu, żeby nikt nie usłyszał, no to RW3 mi się podoba, no jestem takim samym człowiekiem jak i wy, też mi się podobają cienie, kropelki na szybie, przyciski na pulpicie, itd i te inne duperele.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 23:44, 14 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danio
Administrator


Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 983
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:37, 14 Paź 2012    Temat postu:

Pod win7 też były problemy ze starymi grami , a teraz wszystko idzie .
Trzeba czasu zanim się uda coś z tym zrobić .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Nie 23:55, 14 Paź 2012    Temat postu:

Ale panowie... nie po to też dawali opcji skryptów LUA, żeby z tego nie korzystać? Zobaczcie, ile gier z okresu 1998 do dziś zaczęło żyć własnym życiem, bo ich twórcy przewidzieli modowanie od stóp do głów. Przykład? Unreal Tournament - cuda niewidy można zdziałać, masa modyfikacji powstała przez te ponad 10 lat istnienia gry.

To samo i tu - chcecie fizyki, realnego sterowania, a do tego kropelek, cieni (swoją drogą niesamowicie wygląda oświetlenie w RW)? To macie pole do popisu, twórcy Wam dali podstawę, którą możecie poszerzyć o coś nowego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 0:07, 15 Paź 2012    Temat postu:

Ja mam trochę lat i z perspektywy czasu widzę że, jakaś epoka się kończy druga się zaczyna. Tak było tak jest i tak będzie. Ważne jest dla nas aby nie przepadło to co zostało zrobione i tu warto się zastanowić jak uratować całą twórczość MSTS. Nadzieja w OR. Zapewne będzie sposób aby pod WIN 8 chodził MSTS ale jak ??? Ja kupiłem jedną z pierwszych wersji MSTS, wkurzył mnie edytor i przesiadłem się na TRAINZA. Chyba z 6 lat budowałem trasę dodatki rozkłady jazdy, pulpity nastawni ( bo takie rzeczy były możliwe ) do czasu kiedy zacząłem grać i okazało się, że nie da się w to grać bo po pierwszym zapisie wszystko się wywala, nastąpił moment w którym nacisnąłem nad katalogami TRIANZA klawisz DEL. 6 lat poszło w się pieprzyć. Nawet nie chcę myśleć słyszeć o TRAINZ. Nawet choćby to była wersja 3020. Dlatego mocno wierzę OPEN RAILS.
PREKI, że tak zapytam jak to rozumiesz:
"Ale panowie... nie po to też dawali opcji skryptów LUA"
wytłumacz mi to, bo mój rozum tego stwierdzenia nie łapie. Może jestem za tępy.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 0:32, 15 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Pon 0:52, 15 Paź 2012    Temat postu:

Ściągnij sobie lokomotywę TEM2 do RW, która jest właśnie w pełni oskryptowana w języku LUA.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 1:27, 15 Paź 2012    Temat postu:

Co ma TEM2 do RW#3 do przyszłości MSTS, że tak zapytam, bo dalej nie uzyskałem odpowiedzi na moje pytanie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 17:06, 15 Paź 2012    Temat postu:

Chodzi o język programowania, który ogranicza wbudowane w grę lokomotywy...

Jeśli byś się uparł, to wbudowane niemieckie BR101 nie odstawałoby fizyką prowadzenia, rozruchu od prawdziwego odpowiednika.

Zapewne nie testowałeś rosyjskiego darmowego TEM2 do Train Simulator 2013, czy też niemieckich zestawów z serii Expert Line od virtualRailroads lub kolejnego płatnego dodatku Siemens ES64U2 od HRQ.



Takim BR111 jak ten [link widoczny dla zalogowanych], nie ruszysz bez zapoznania się z instrukcją, etc. Tak samo jest w przypadku [link widoczny dla zalogowanych], w którym bez przeczytania manual'a, nie pojedziemy.

Co prawda nie jest tak bogaty w opcje jak Nasza "MaSzyna EU07", ale cieszy. Wymaga więcej skupienia, zachowania odpowiedniej kolejności używania przyrządów (klawiszy): redukcja nastawnika, dopiero hamowanie, czy dozowanie nastawnika przy ruszaniu, aby nie wybiły nadmiary. Zaimplementowano tu nawet chłodzenie silników trakcyjnych, choć w obecnej wersji chyba nie da się ich jeszcze przegrzać.

Train Simulator 2013 ma ogromne szanse, właśnie dzięki językowi programowania LUA. Już sama TEM2, bije na głowę wszystkie inne twory do tej gry, a jest darmowa. a sam tworzenie modeli nie jest trudne, w przypadku obiektów statycznych, natomiast w przypadku sygnałów lub innych obiektów, trzeba pilnować jedynie nazewnictwa i dobrania odpowiedniego .shadera.

Więc jakby nie patrzeć, to twórcy contentu z MSTS czy Trainz, posiadający pliki źródłowe do 3DS Max'a, 3D Canvas'a czy Blendera (istnieje nieoficjalny, ale działający w pełni eksporter do formatu Kuju .IGS), mogli by łatwo przesiąść się na nowego brata MSTS. Bo przecież nim jest właśnie Train Simulator.

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 17:19, 15 Paź 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:16, 15 Paź 2012    Temat postu:

@robalik - Masz rację w RW składy towarowe, odhamowywują za szybko i hamuja za mocno. Ale jazda osobówkami jest dosyć realistyczna. Na niektóych trasach zobaczyłem też coś czego w MSTS nie ma, np. działające SHP. Tylko teraz tak wyjaśnijmy co to jest to magiczne LUA. Lokomotywa MSTS ma plik .eng z ustawieniami a wagon plik .wag. Jeżeli autorzy MSTS nie przewidzieli czegoś to ja nie mogę tego dać a w RW ustawienia lokomotywy to skrypt LUA. LUA to język programowania, w którym jeżeli znam języki programowania a np. ja znam bo studiuję informatykę, to możesz napisać co ci się tylko podoba. To że autorzy konfigurują to tak by to było łatwe i miłe to NIE znaczy, że ja tak samo skonfiguruję np. SU45, w każdym razie gdybym je chciał przenieść do RW to mogę napisać skrypt w LUA w który jeśli by mi się chciało to może mieć tyle opcji co np. w lokomotywach Maszyny. A jeśli przeniosę EAOSA to mu dam by odhamowywał wolniej. I tu jest potencjał, niestety przez twórców podstawowych tras nie wykorzystany, ale to już pisaliśmy dlaczego.

PS. Z powyższego proszę nie wnioskować, że konwertuje SU45 do RW, bo teraz nie mam czasu a tu jeszcze trzeba by kabinę 3D zrobić, a są jeszcze zaległe dodatki do CMK do Krakowa do wykonania, ale może kiedyś... kto wie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Pon 21:37, 15 Paź 2012, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 20:38, 16 Paź 2012    Temat postu:

Witam wszystkich forumowiczów bardzo serdecznie, cieszę się że w końcu znalazłem miejsce w którym można wymienić wrażenia z posiadaczami Railworks.
Obserwowałem ten temat już wcześniej i zauważyłem, że spora część graczy "wypięła" się na symulator argumentując, że jest on słaby bo nierealistyczny, nie ma polskiej kolei i jest ciężki do modowania.
Jednak teraz widzę że zdania się zmieniają, i bardzo dobrze!
Sam jestem zaangażowany w Railworks od czasów jego protoplasty czyli Rail Simulatora, oczywiście pamiętam też MTS.
Uwielbiam tę grę bo naprawdę daje niesamowite odczucia, co prawda ma drobne błędy ale jest po prostu bezkonkurencyjna. Ponadto daje możliwość pojeżdżenia na rzeczywistych trasach i rzeczywistych maszynach, nawet jeśli są to zagraniczne koleje. Jednak przyznacie że prowadzenie amerykańskiego kolosa takiego jak SD40-2 czy ES44 daję dużą frajdę.
Jestem ciekaw czy skusiliście się na pakiet TS2013 (Railworks 4), czy może pozostaliście przy darmowej aktualizacji. Wiem że cena jest dość wysoka ale naprawdę warto bo za 24.99 euro dostawaliśmy 3 dodatki w tym "Sherman Hill" który jest swoistym hołdem dla Union Pacific. Niedawno osoby które kupiły ten pakiet mogły za 12 euro kupić nową trasę Monachium-Augsburg, przyznam że skorzystałem i jestem zadowolony. Trasa dobrze zrobiona ale niestety krótka, i trochę ograniczona pod względem taboru bo możemy pojeździć tylko ICE3, DB101, oraz DB294.
Tak poza tym to kupujecie czasem jakieś DLC? Ceny są wysokie, ale na promocjach lub jak wpadnie dodatkowa kasa to je kupuje, może nie tak często jakbym chciał ale w sumie posiadam całkiem sporą kolekcję.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 16:50, 17 Paź 2012    Temat postu:

Electrichead - zapraszam na forum RailWorks tutaj: https://railworks.fora.pl/ Działamy od ponad miesiąca i czekamy na kolejnych ludzi!
A co do TS2013 ja posiadam wersję pełną. Z dodatkami nie jest tak do konca, bo jest coraz więcej darmowych a sceny w wielu krajach prężnie się rozwijają. Zajrzyj do nas, a zobaczysz, że też w Polsce coraz więcej się dzieje Smile

@robalik - pewno masz sporo racji z tą fizyką. Dobra, nie jestem maszynistą tylko zwykłym laikiem od lat zafascynowanym kolejami. Dla mnie epoka MSTS się zakończyła, choć wierz mi: sporo się tam najeździłem i tras nabudowałem. Teraz czas na coś nowszego, no (nie ukrywajmy) także cieszącego oko Smile

"Z dodatkami do RW3 byłbym trochę ostrożny, bo nie wiem czy aktualnie wolno upowszechniać w sieci swoje dodatki bez zgody STEAM"

No nie masz tu racji: Ja od dawna robię dodatki do RW, zrobiłem ich z 200 albo i więcej (teraz tworzę dodatki PKP) i nigdy nie słyszałem o tym żebym miał dostać zgodę STEAM. Mało tego, nawet jeśli chcesz robić dodatki komercyjne nie musisz mieć ich zgody. Wystarczy, że płacisz podatki.
Aha, a forum railworks nie ja założyłem tylko xRayPL. Cieszę się, że moja stronka Ci się podoba Smile Może kiedyś dasz się przekonać do RW;-)


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 17:01, 17 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 21:03, 17 Paź 2012    Temat postu:

Pawerybs-Dzięki za informację i link. Aktualnie brak Polskich dodatków aż tak bardzo mi nie przeszkadza, bo jestem obeznany z koleją Brytjską, Amerykańską i Niemiecką więc dodatki to sama przyjemność. Najgorsze są tylko ceny, tym niemniej cieszę się że również u nas coś się ruszyło Smile.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 17:28, 18 Paź 2012    Temat postu:

Electrichead napisał:
Niedawno osoby które kupiły ten pakiet mogły za 12 euro kupić nową trasę Monachium-Augsburg, przyznam że skorzystałem i jestem zadowolony. Trasa dobrze zrobiona ale niestety krótka, i trochę ograniczona pod względem taboru bo możemy pojeździć tylko ICE3, DB101, oraz DB294.


Fakt, Munich-Augsburg z samym ICE3 (ten sam, który można kupić luzem do Koeln-Dusseldorf), BR101 i DB294 (odgrzewany kotlet, przecież każdy kto miał Railworks 3, to i ma BR101, z tym że bez AFB/SIFA). Do tego trochę źle zoptymalizowana tj. niektóre obiekty jej dedykowane mają przesadną liczbę poligonów, lub źle ustawione światła i shadery (które zbędnie przeciążają procesor i grafikę) Generalnie trasa widowiskowa pod względem układu torowego, plątanina torów budzi podziw i kusi by ją jeszcze rozbudować. Niestety trochę za mało jak tak mocno rozreklamowane DLC.

Aczkolwiek ja wykorzystuje w tym przypadku na trasie ten zestaw:
- Train Team Berlin BR101 PlusPack
- Train Team Berlin BR143 PlusPack
- vR BR143 Expert Line
- vR BR111 Bxf Expert Line
- vR BR111 BDnrzf Expert Line
- GR&vR BR120 ORot/VRot/TEE
- GR&vR ICE1
- GR S-Bahn Rhein-Ruhr (BR112/143)
- HRQ Siemens Eurosprinter ES64U
- oraz wagony piętrowe DABz z Koeln-Dusseldorf, przez co nie narzekam na możliwość konfiguracji składów Very Happy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:52, 26 Gru 2012    Temat postu:

OK rozwieję Wasze wątpliwości czy RW się do czegoś nadaje, bo ja już wiem. Więc to że ma lepszą grafę i kabiny 3D to wiemy ale wielu mówiło, że słaby realizm. No tak jak zagrali podstawowymi lokomotywami to może (choć nie widze by w MSTS był większy). Dodać też należy, że część z nich jest jeszcze z RailSimuatora (i nie mają np. snopu światła), te nowe z RW mają a jeżdzi się tak jak w MSTS.

Jednak sciągnąłem czeską 151 i okazuje się, że Czesi postanowili zrobić użytek ze skryptów i napisać własne funkcjonalności lokomotywie. I to już nie jest lokomowywa skonfigurowana tak by każdy głupi pojechał. Nie, nie przez 20 minut nie mogłem się w tym połapać, musiałem się między innymi nauczyć jak działa czeski odpowiednik SHP i dopiero po przeczytaniu Readme udało się ruszyć i pojechać. Konfiguracja tej 151 bardziej przypomina MASZYNĘ niż MSTS.

Przykładowe funkcjonalności których nie było w standardowych lokomotywach:

Aby ruszyć trzeba podnieść pantografy (który chcemy albo dwa), włączyć zasilanie pulpitu, włączyć wentylatory,

światła możemy ustawiać każde z osobna, bo mamy przełącznik do każdego na zasadzie (przednie lewe czerwone) tak samo można włączać światło kabiny i wskażników.

Loki 151 wpadają w poślizg przy za szybkim ruszaniu (standardowe z RW nie), a jak dałem od razu na maksa to już wogóle nie ruszyłem potem bo chyba zepsułem lokomotywę.

Jest czuwak i ustawienie po przekroczeniu jakiej prędkości nam włącza awaryjne, a do kompletu zabezpieczeń na trasach niemieckich i angielskich są odpowiedniki naszego SHP (na Czeskich to nie wiem jak będzie, bo na razie jest tylko trasa testowa, ale robi się już Praga - Ceska Trebova).

Nastawnik w tej 151 jest niestandardowy i działa zupełnie inaczej niż ustawianie w procentach, co znaczy że można dowolnie konfigurować sterowanie, np dało by sie zrobić prawdziwego Oerlikona.

Oczywiście zależy to od inwencji twórcy bo taki może chcieć jak czesi zrobić super realistycznego loka albo skopiować słabe ustawienia z lokomotyw standardowych, jakie będą Polskie dodatki to nie wiem, ale widze już w jakim kierunku idą Czesi.

Więc niestety RW jest lepszy i tyle, co nie znaczy, że MSTS należy kasować, bo jeszcze długo do RW nie będzie tysięcy kilometrów tras PL, które są do MSTS, ale przyszłość to RW.

screeny czeskiej 151:

wjazd na stacje nocą:

[link widoczny dla zalogowanych]

a tu sobie dla przykładu włączyłem sygnał Pc2:

[link widoczny dla zalogowanych]

powstający polski EN57:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Pon 5:12, 14 Sty 2013, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BartekEU07
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Košalín

PostWysłany: Pon 9:22, 14 Sty 2013    Temat postu:

Gordon, powiedz proszę, gdzie można pobrać tą testową trasę? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:51, 14 Sty 2013    Temat postu:

Tu jest pdf opisujący co z kąd pościągać: [link widoczny dla zalogowanych] tylko uprzedzam bo mi grafikę dziwnie wyświetlało, dodatek Denni-Doba zainstaluj na samym końcu już po zainstalowaniu trasy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:00, 24 Kwi 2013    Temat postu:

Właśnie napisałem tutorial obsługi czeskich lokomotyw CD151 do RailWorks:

http://www.railworks.fora.pl/pomocna-dlon,13/tutorial-jak-jezdzic-czeskimi-lokomotywami-cd151,288.html

Pokazuje to że Ci którzy twierdzą że Railworks to Arcadowa gra bo widzieli dodatki wbudowane w grę, są w dużym błędzie. Bo to tylko od twórcy zależy ile będzie symulacji bo RW pozwala na dowolne pisanie skryptów taboru (a nie jak w MSTS że funkcjonalność pliku .eng jest z góry ustalona). Czesi idą w stronę symulacji i proszę zobaczyć, funkcjonalność jak w Maszynie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Śro 14:00, 24 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
et22
Użytkownik


Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa

PostWysłany: Nie 19:26, 16 Cze 2013    Temat postu:

Zakupiłem RW 2013 okazyjnie (ale w PL), po zainstalowaniu mam dwie trasy europejskie i dwie brytyjskie, żadnej amerykańskiej. Czy tak powinno być?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:19, 31 Sie 2013    Temat postu:

Polskie dodatki powstają za granicą:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UO5nCKfgyq4#t=14

Niestety to będzie prawdopodobnie kosztowało około 12-19E czyli tyle co cała gra Railworks w Markecie w Polsce... Jak na nasze warunki to 60-80 zł za 1 lokomotywę i 4 wagony to sporo (liczę tylko tabor PKP bo niemiecki mi nie potrzebny). Natomiast dosyć duża funkcjonalność, przyznam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Sob 16:22, 31 Sie 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:18, 03 Wrz 2013    Temat postu:

Kolejne wieści z Railworks a właściwie z Train Simulator 2014 gdyż taka będzie oficjalna nazwa kolejnej wersji. Tym razem edytor zyska podkład z Google Earth dostępny po kliknięciu crtl+G !!!

[link widoczny dla zalogowanych]

Co jak co ale goście myślą jak uprościć tworzenie tras!!!

A tak w ogóle zainstalowałem włoską trasę i ona ma przechyłkę zrobioną:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Śro 2:52, 04 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Nie 17:25, 08 Wrz 2013    Temat postu:

Gordon napisał:
Kolejne wieści z Railworks a właściwie z Train Simulator 2014 gdyż taka będzie oficjalna nazwa kolejnej wersji. Tym razem edytor zyska podkład z Google Earth dostępny po kliknięciu crtl+G !!!

[link widoczny dla zalogowanych]

Co jak co ale goście myślą jak uprościć tworzenie tras!!!

A tak w ogóle zainstalowałem włoską trasę i ona ma przechyłkę zrobioną:

[link widoczny dla zalogowanych]


W trasach od RSC tj Munich-Augsburg i Hamburg-Hannover tez ona jest.

Np właśnie na trasie H-H:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 17:43, 11 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Archiwum / Symulatory kolejowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Strona 7 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin