Forum www.msts.fora.pl Strona Główna www.msts.fora.pl
MSTS - Polskie Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

RailWorks
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Archiwum / Symulatory kolejowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m61
Użytkownik


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dobieszyn

PostWysłany: Wto 21:53, 01 Gru 2009    Temat postu: RailWorks

Pare miesięcy od wydania [link widoczny dla zalogowanych]
i zainteresowanie wzrasta .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:10, 01 Gru 2009    Temat postu:

Chętnie bym zrobił nawet loki do tego, tylko, że RAILWORKS nie ma do kupienia w Polsce w sklepie, tylko w necie co jest bez sensu bo raczej mało ludzi w PL to nabędzie, i podobno poza nowymi trasami, nic się nie zmieniło, te same błedy co w Rail Simulator czyli: brak świateł w nocy, to znaczy światła są ale nic nie oświetlają, sterowanie jak w MSTS i nic więcej a nawet mniej, bo nie można na przykład sobie podnieść pantografu nr.2 albo 2 naraz, nie można przechodzić z wagonu do wagonu. Słabe nierealistyczne dźwięki.

No i to trzeba by z MSTS przekonwertować trakcję, sygnalizację (tu wyczaić skrypt jak go przerobić aby działał z polskimi semaforami), wskażniki przytorowe, dopiero można myśleć o robieniu polskich tras. Same angielskie, niemieckie i inne amerykańskie trasy mnie nie interesują, mnie interesuje PKP świat.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Śro 19:15, 02 Gru 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 8:13, 05 Sty 2011    Temat postu: TEM2 w Railworks

Nowy model TEM2...
YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=fzBWNolUu48
Download:
[link widoczny dla zalogowanych]

Robert
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 14:56, 05 Sty 2011    Temat postu:

Cześć.

No i właśnie ten model dopiero pokazuje, co potrafi RailWorks. Wczoraj po jego instalacji szczęka mi do kolan opadła. Myślałem, że takie rzeczy to tylko w MaSzynie, a tu proszę - RailWorks. W kabinie działa większość przycisków i mają przypisaną DZIAŁAJĄCĄ funkcję. Dokładnie tak jak w rzeczywistości. trochę czasu trzeba poświęcić, żeby w ogóle nauczyć się robić rozruch!

Ponadto świetne dzwięki, zależności pomiędzy parametrami lokomotywy (takimi jak obciążenie, pozycja nastawnika, temperatura wody, oleju, natężenie prądu w silnikach) i wpływ tych parametrów na urządzenia pomocnicze (żaluzje, wentylatory chłodzące, ilość spalin Very Happy ). No po prostu coś fenomenalnego - to trzeba zainstalować! W dodatku grafika - chyba (i w tej kwestii podpieram się także opiniami z zagranicznych forów) najlepsza z obecnie dostępnych symulatorów.

Amerykanom na forum TrainSim też szczęka opadła: Very Happy


polecam sę zapoznać z dodatkiem, choćby przez filmiki na YouTube. Gratulacje dla Rosjan.

No i jednak zachęcam takich twórców jak Gordon - jeśli tylko znajdą czas i chęci do zainteresowania sie tym symulatorem - jak widać można w nim więcej niż się wydaje, choc oczywiście mankament taki jak brak light cone jest jak na razie nie rozwiązany (choć podobno ma być rozwiązany, niemniej nie jest to info oficjalne - po prostu info od jednego z pracowników railsimulator na uktrainsim)

a co do dodatków - no cóż klimat PKP w pewnym sensie odtworzył już pewnien Duńczyk.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DeMoN
Użytkownik


Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 19:21, 05 Sty 2011    Temat postu:

Wielu już mówiło o potencjale RS teraz RailWorks... Dopuki podstawowe błędy/niedociągnięcia/braki nie zostaną usunięte, to takie wodotryski jak otwierane okno i inne bajery nie mają sensu. Co z tego, że mamy TEM2 wykonaną w rewelacyjny sposób, jak nie ma po czym jeździć, dalej nie ma snopu światła, normalnego rozkładu jazdy itd.

Ja owy symulator przetestowałem i w obecnym stanie do zabawy się on nie nadaje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 22:37, 05 Sty 2011    Temat postu:

Demonie: gdyby chodziło tu tylko o wodotryski to bym Wam w ogóle nie zawracał głowy. I nie ma mowy o potencjalnych możliwościach tylko rzeczywistych. Zgadzam się, że cukierkowy model lokomotywy o niczym nie świadczy. Ale ta Tamara pokazuje o wiele, wiele więcej. Samo zachowanie lokomotywy jest odwzorowane doskonale, fizyka jazdy (choć przechyłów w RW nie ma), czynności, które wykonuje mechanik (odwzorowana większośc automatyki pojazdu), doskonałe dopasowanie dźwięków do działających/uruchamiających się urządzeń są tak dalece "do przodu" w stosunku do MSTS, że aż zdecydowałem się to napisać. Fakt, że RW ma kilka mankamentów (brak snopu światła to istotny problem - ale sceneria w nocy nie jest tak czarna jak w MSTS, ponadto problemem jest organizacja ruchu AI w skomplikowanych zadaniach), ale rozkład jazdy to akurat jest i w mojej opinii istotnie łatwiej go zaimplementować niż w MSTS. Kwestią dyskusyjną pozostaje, czy sposób wyświetlania dla maszynisty w zadaniu jest ok, ale to nie zmienia faktu, że rozkład jest i obowiązuje. Musiałeś Demonie bawić się w RailWorksa już bardzo dawno Very Happy

Biorąc pod uwagę możliwości RW, które pokazali Rosjanie w modelu TEM2 nadal uważam, że warto się tym symulatorem zainteresować.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DeMoN
Użytkownik


Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 23:38, 05 Sty 2011    Temat postu:

Akurat te mankamenty które wymieniłeś: brak snopu światła, sceneria w nocy nie jest tak czarna jak w MSTS, problem z organizacją ruchu AI w skomplikowanych zadaniach całkowicie dyskwalifikują ten produkt. Co z tego, że mogę sobie pojeździć ładnym modelem z super fizyką, jak reszta kuleje. Może ktoś, kto lubi sobie 15minut pojeździć sam zostanie usatysfakcjonawany.

Zgadzam się TEM2 super (jak prawdziwa), ale reszta RS/RW musi zostać dopracowana.

Jeżeli rosjanie czy ktoś tam pokażą że naprawili problem ze światłami, organizacją ruchu i rozkładem (który nie wiadomo dlaczego nie jest sztywny), o podnoszeniu pantografów nie spomnę, to wtedy się tym zainteresują.

Po za tym, czemu nie ma tras, skoro podobno edytor jest kilka razy łatwiejszy od tego z MSTS? Gdyby nigdy nie było MSTS, to każdy by sie zachwycał, a tak, to krok w tył.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 1:40, 06 Sty 2011    Temat postu:

Demonie: Jak mówiłem - dawno nie uruchamiałeś tego produktu. Rozkład jest sztywny w zadaniach oznaczonych jako Timetabled. Nie ma snopu światła - to prawda i jest to mankament, z którym trudno mi się pogodzić - dlatego doskonale rozumiem Twoje rozgoryczenie w tej kwestii. Problemy z ruchem AI wynikają z kolei z niedopracowanych skryptów sygnalizacji pochodzących jeszcze z czasów RS. A napisać nowe skrypty, na przykład do polskiej sygnalizacji, to nie jest problem - trzeba się tego po prostu nauczyć. Na amerykańskim i brytyjskim Trainsim można o tym poczytać. Nie ma tras? Hmm, no na pewno nie tyle co dla MSTS czy Trainz. RW jest dość młody, a tak na prawdę dopiero od RW2 da się z nim współpracować. Ponadto wszystko trzeba zrobić od zera - nowe modele, nowe tekstury, itd. To trochę trwa.

Nie chcę bronić tego symulatora i nie odbierajcie tak mojej wypowiedzi. Dopóki był to tylko rozszerzony MSTS (i to jeszcze z mankamentami, których MSTS nie posiada - jak wielokrotnie wspominany snop światła), faktyczne był to cukierkowy program do pojechania pociągiem przez 15 minut. Ale TEM2 pokazała coś nowego, coś czego nie mają inne komercyjne symulatory i myślę, że warto się z tym zapoznać, żeby czegoś nie przegapić. A jak mi się wydaje są tu osoby o wiele bardziej doświadczone w MSTS i innych symulatorach niż ja i mogą to ocenić fachowym okiem - bo może jednak warto zwrócić uwagę na ten program. Pod warunkiem, że zainstalują go na swoim dysku i zobaczą co potrafi DZISIAJ, a nie powtarzają obiegowe opinie sprzed ponad roku.

Demonie: jeśli jeszcze posiadasz Railworks zachęcam przy chwili wolnego czasu do zainstalowania i pobawienia się oraz poczytania DEVWiki. Bardzo chętnie poznam Twoją opinię o tym symulatorze, jako wieloletniego twórcę dodatków do MSTS. który do polskiej sceny tego symulatora wniósł w końcu tak dużo - szczególnie w zakresie udźwiękowienia naszego taboru. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DeMoN
Użytkownik


Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 13:00, 06 Sty 2011    Temat postu:

istvanek napisał:
Demonie: Jak mówiłem - dawno nie uruchamiałeś tego produktu. Rozkład jest sztywny w zadaniach oznaczonych jako Timetabled. Nie ma snopu światła - to prawda i jest to mankament, z którym trudno mi się pogodzić - dlatego doskonale rozumiem Twoje rozgoryczenie w tej kwestii. Problemy z ruchem AI wynikają z kolei z niedopracowanych skryptów sygnalizacji pochodzących jeszcze z czasów RS. A napisać nowe skrypty, na przykład do polskiej sygnalizacji, to nie jest problem - trzeba się tego po prostu nauczyć. Na amerykańskim i brytyjskim Trainsim można o tym poczytać. Nie ma tras? Hmm, no na pewno nie tyle co dla MSTS czy Trainz. RW jest dość młody, a tak na prawdę dopiero od RW2 da się z nim współpracować. Ponadto wszystko trzeba zrobić od zera - nowe modele, nowe tekstury, itd. To trochę trwa.


Ten symulator ma już parę lat, fakt RW2 wyszło niedawno, ale i tak coś za długo się to wszystko rozwija. German Railroads jako pierwsze wyrwało się z chęcią zrobienia dodatków, lecz jeszcze szybciej się z tego wycofało i w końcu powstały tylko konwersje lokomotyw z MSTS na RS. Po wydaniu RW jakoś firma nic nie robi dalej, więc tutaj trzeba się zastanowić nad tym.

Szkoda, że RS/RW nie jest kompatybilny z MSTS, posżłoby to o wiele szybciej. Najpierw były by to tylko konwersje, a potem z czasem rozwinęły by się już po kontem nowych możliwości. Patrz jak to było z MSTS BIN, parę dni po wydaniu nowego patcha dodatki już były do niego dostosowane.

istvanek napisał:
Demonie: jeśli jeszcze posiadasz Railworks zachęcam przy chwili wolnego czasu do zainstalowania i pobawienia się oraz poczytania DEVWiki. Bardzo chętnie poznam Twoją opinię o tym symulatorze, jako wieloletniego twórcę dodatków do MSTS. który do polskiej sceny tego symulatora wniósł w końcu tak dużo - szczególnie w zakresie udźwiękowienia naszego taboru.


Chętnie to uczynię, lecz muszę skombinować sobie na nowo RW2...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 15:46, 07 Sty 2011    Temat postu:

Przetestowałem RailWorks 2 i ogólnie stwierdzam, że żadnych poważnych zmian w stosunku do pierwszego Rail Simulator nie ma (przynajmniej ja nie widzę). Wszystko ładnie pięknie, kabina 3D miodzio, sceneria bardzo ładna, ale... nie ma tego klimatu co MSTS. Przynajmniej na razie.

Na razie takie błędy jak brak snopu świateł są nie do przyjęcia. Porażką dla mnie jest też dźwięk stukotu kół...


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 15:47, 07 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 16:04, 07 Sty 2011    Temat postu:

To po prostu odgrzewany kotlet, nic nowatorskiego ani ciekawego...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DeMoN
Użytkownik


Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 22:46, 07 Sty 2011    Temat postu:

Dziś przetestowałem jeszcze raz RW2 i niestety, ładnie to wygląda, ale na tym się kończy. Pojazdy jakoś tak dziwnie się zachowują, ogólnie to podobnie jak w TRS2006 jest. Trzeba czekać, aż ktoś weźmie się za jądro programu i je udoskonali.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob 18:39, 08 Sty 2011    Temat postu:

Pytanie tylko, czy testowaliście RW2 z Tamarą? Dopóki dopóty nie było tego dodatku RW2 nie miał w sobie nic specjalnego - poza grafiką oczywiście. Natomiast ja cały czas piszę o TEM2, którą trzeba sobie ściągnąć i zainstalować. Bo ten dodatek ma zupełnie inne dzwięki jak i możliwości. Podejrzewam, że żaden z Was się niestety nie pofatygował, bo takich efektów dzwiękowych jakie zastosowano w tamtej lokomotywie (jeszcze z włączoną funkcją EAX - jeśli ktoś ma odpowiednia kartę), to chyba nie ma w żadnym symulatorze.

Mnie na prawdę nie chodziło o standardowego RW2 z - jak to napisaliście - "odgrzewanymi" dodatkami z RS. Toteż jak dotąd nawet nie przyszło mi do głowy pisać cokolwiek pochlebnego o tym programie. Bo jak dla mnie to dopiero TEM2 pokazuje przynajmniej niektóre możliwości tego symulatora, których nie odkrył do tej pory żaden inny dodatek - tak komercyjny jak i bezpłatny. I dlatego też chciałem zwrócić na to Waszą uwagę...

Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 18:40, 08 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DeMoN
Użytkownik


Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 22:02, 08 Sty 2011    Temat postu:

Ale sama TEM2 nie załatwia sytuacji, bo dalej nie ma snopu świateł, jasnego podglądu trasy (Track Monitor) z kilometrarzem, sygnalizacją, punktami zawracania, rozjazdami, nie ma podglądu nazw wagonów, ręczne przełączanie zwrotnic nie działa tak jak powinno itd. Zamiast tej TEM2 wolałbym dodatek, który zaimplementuje powyższe funkcje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Nie 14:23, 09 Sty 2011    Temat postu:

DeMoN napisał:
dalej nie ma snopu świateł


To prawda - podobno nad tym pracują - mam nadzieję.

DeMoN napisał:
jasnego podglądu trasy (Track Monitor) z kilometrarzem, sygnalizacją, punktami zawracania, rozjazdami


Nawyk z MSTS, wiem Smile też tak miałem. Pod 9 masz mapę (czego w MSTS nie uświadczysz) całej trasy z całym AI, sygnalizatorami, zwrotnicami (które możesz tamże przekładać) i punktami zawracania, a druga zakładka pod F3 pokazuje ci najbliższe istotne punkty - światła, ograniczenia prędkości, stacje itd. Taki sposób jeżdżenia wcale nie jest gorszy od tego z MSTS - kwestia gustu i przyzwyczajeń.

DeMoN napisał:
nie ma podglądu nazw wagonów


Ależ jest, ale dotyczy tylko wagonów, z którymi coś masz w zadaniu zrobić - słusznie z resztą, bo na dużych stacjach rozrządowych w MSTS nic nie widać. Ponadto podgląd całości ( z nazwami) masz na mapie pod 9.

DeMoN napisał:
ręczne przełączanie zwrotnic nie działa tak jak powinno


u mnie działa bez zarzutu - ponadto pod 9 możesz przełączyć zwrotnice w dowolnym punkcie trasy (tyle, że część identycznie jak w MSTS, jest zablokowana w standardowych zadaniach).

Ten symulator jest naprawdę dość podobny do naszego staruszka - w końcu tworzyli go ci sami ludzie. ma inny interfejs, którego trzeba się nauczyć i tyle.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DeMoN
Użytkownik


Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 22:59, 09 Sty 2011    Temat postu:

Nowsze jest wrogiem dobrego. Ja poczekam jeszcze rok i ocenię RW3. Narazie jeszcze za wcześnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elektronický Mordulec
Użytkownik


Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 11:01, 10 Sty 2011    Temat postu:

A mi w ogóle RW nie działa, a nawet jakby mi działało nie odszedł bym z MSTS.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DeMoN
Użytkownik


Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 19:54, 10 Sty 2011    Temat postu:

Tu nie chodzi o to, że nie przesiadłbym się, ale narazie nie ma na co... Bo gdyby RW2 miał to co ma Open Rails już w wersji BETA, to gadali byśmy inaczej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 23:31, 21 Sty 2011    Temat postu:

A jak zainstalować dodatkowe lokomotywy i trasy w Railworks
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 17:46, 24 Sty 2011    Temat postu: Re: TEM2 w Railworks

oooo..... o kur... szcena mi opadła jak zobaczyłem ile można w TEM2 przycisków używać ..... Ja chce RW Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elektronický Mordulec
Użytkownik


Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 17:49, 24 Sty 2011    Temat postu:

Cytat:
oooo..... o kur... szcena mi opadła jak zobaczyłem ile można w TEM2 przycisków używać ..... Ja chce RW Smile

To sobie kup Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 0:39, 26 Sty 2011    Temat postu:

EU07 napisał:
Cytat:
oooo..... o kur... szcena mi opadła jak zobaczyłem ile można w TEM2 przycisków używać ..... Ja chce RW Smile

To sobie kup Cool


Mam taki zamiar ale nie wiem jak za bardzo :/ Bo coś tam czytałem że przez Steam można ale ja nie mam konta i się na nim nie znam :p poza tym jest drogi , może na Allegro będzie tania używka Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 23:17, 04 Lut 2011    Temat postu:

Wracając do naszej dyskusji o RW2

Cytat:

RailSimulator.com strives to bring ongoing technical advances to trainsimming, not only to reward our loyal fans for their on-going support but to push train-simming forward in terms of realism and enjoyment. With this in mind we have prepared this short technical briefing to let you all know about the technical developmentswe are currently working on. We are very excited about what lays ahead for us and our fans, and we hope you are too. Best wishes, Paul Jackson.

Lighting:

In the current version of RailWorks we use a very simple 3 point lighting system. We have a sun (or moon at night) light, a back light which mirrors this and an up-light which simulates reflection of light back from the ground; these lights move slowly around the world with the change in time of day.

One of the main visual goals is to implement a dynamic lighting system. This will allow us to have many more lights in the world, e.g. train lights, platform lighting and internal lighting.

The first step towards this has been the reworking of the terrain system. This is required because illumination of the terrain has always been done using the CPU. This works in RailWorks2 because the lighting is not changing every frame and so this can be calculated infrequently. The development work done so far allows this to be moved to the GPU (Graphics Processing Unit) so that lighting can be updated in real time. This is what can be seen in our speeded-up demo (http://www.youtube.com/watch?v=lBF0pnookwk) .It also allows the lighting to update ‘on the fly’ when using the terrain editor, and this also improves the response to changes in the weather in-game. Additionally with the terrain GPU lit we are improving the shadowing.

Draw Distance:

RailWorks currently renders 4km x 4km of high resolution textured terrain plus a further 6km of lower resolution 'distant mountain' terrain. In other words, when exploring your surroundings at the moment, only the nearest 4km are recreated in high detail which moves along continuously with you. By utilizing improvements in PC specs and refining the underlying code, we will be extending the draw distance further so that a much greater amount of the surrounding area is highly detailed, increasing the visual realism of the simulator.

Block Assets:

This development is intended both as a way to improve your ability to create routes quickly, and also as an efficient way of rendering large blocks of identical assets. With the new block assets, when creating a route you simply place down and drag out a rectangle on the landscape which defines an area of identical scenic assets. These assets are then placed automatically, following the terrain, and are rendered very efficiently. The main and most obvious use for block assets is laying out blocks of trees and undergrowth, or potentially city and town terraces and other uniform sets of buildings.

Online Play:

We are please to announce the RailSimultor.com boffins have started work on online multiplayer technology. While still in its early stages multiplayer game elements are likely to include Driver, Fireman, Signalling operations with up to 6 players and VOIP. We expect to go to BETA testing at the end April.


Co ciekawsze pogrubiłem.

Podsumowując:
- (nareszcie) będzie snop światła, możliwy do zaimplementowania dla dowolnej lampy (nie tylko dla pociągu)
- poprawiony zostanie system zmiany pogody w grze w trakcie zadania
- istotnie poprawiony zostanie sposób oświetlenia w grze (przeliczany 'w locie')
- zwiększone zostaną zasięgi widzialności
- wprowadzony zostanie model dodawania obiektów blokowo dla dowolnych obiektów (coś jak wstawianie lasów w MSTS)
- będzie wprowadzony multiplayer

Uważam, że mimo krytycyzmu kolegów Very Happy (uzasadnionego w wielu aspektach) warto zainteresować się RW2. Prezentuje coraz wyższy poziom - no i ta programowalność - nie do osiągnięcia w MSTS.

Oczywiście nie namawiam nikogo do porzucenia naszego poczciwego symulatora (sam tego na pewno prędko nie zrobię), no ale skoro są coraz lepsze alternatywy warto się chyba temu przyjżeć.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DeMoN
Użytkownik


Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 0:46, 05 Lut 2011    Temat postu:

Sorka, ale połowa z tych "nowych" opcji powinna być od samego początku.
Co to za symulator, który w którejś tam wersji ma opcje z symulatora starszego o kilka lat?

A co z układaniem torów? Dalej jest wszystko z "dynamic'ów"?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob 12:19, 05 Lut 2011    Temat postu:

Gdzie przechyłka na łukach? Jej brak w tak nowym symulatorze to już kpina...
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Archiwum / Symulatory kolejowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin