Forum www.msts.fora.pl Strona Główna www.msts.fora.pl
MSTS - Polskie Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rewolucja w IC
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Kolej
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 21:43, 27 Paź 2009    Temat postu:

Ja nie wiem, czy będzie lepiej, ale sądzę, że na pewno nie gorzej. Konkurencja zawsze będzie konkurencją, będzie mobilizować IC, PR, a to dla nas, pasażerów, tylko lepiej Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 22:26, 27 Paź 2009    Temat postu:

InterCity niech lepiej kupuje nowe wagony z klimą i podmieni te stare na nowe . A Taurusy może kupić troszkę później Razz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Preki
Moderator


Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MD Siedlce Centralna DOKP

PostWysłany: Pią 15:18, 06 Lis 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Z przymrużeniem oka Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 16:05, 06 Lis 2009    Temat postu:

Preki czy to jakiś kawał Question Shocked
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 16:13, 06 Lis 2009    Temat postu:

Cytat:
czy to jakiś kawał ?

No chyba nie sądzisz że to nowy tabor PKP IC Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 16:19, 06 Lis 2009    Temat postu:

No teraz tylko takie widzę na Warszawie centralnej a na CMK to aż się od nich zakorkowało już o BWE nie wspomnę Very Happy Very Happy Very Happy
Ps. Ta rewolucja w kolei już się zaczęła Razz Question


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 16:21, 06 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
budyn77
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: B-B linia 117

PostWysłany: Śro 14:11, 18 Lis 2009    Temat postu:

Wczorajsza konferencja PKP IC o TLK:

[link widoczny dla zalogowanych]
lub:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob 12:06, 21 Lis 2009    Temat postu:

Ciekawy pomysł. Ale czy wypali.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
budyn77
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: B-B linia 117

PostWysłany: Śro 23:58, 16 Gru 2009    Temat postu:

Za [link widoczny dla zalogowanych] Zarząd PKP Intercity w „Strategii na lata 2008-2018” jako cel przyjął funkcjonowanie na rynku przewozów krajowych trzech silnych marek w segmentach:
• premium – pociągi obsługiwane wyłącznie składami zespolonymi
• medium – klasyczne składy o podwyższonym standardzie (InterCity)
• economy – pociągi klasyczne i zespoły trakcyjne (TLK).
Aż do momentu wprowadzenia do eksploatacji składów zespolonych podstawą oferty spółki będą dwa produkty: EIC(premium) i TLK(economy)


Czyli co: od jesieni przyszłego roku (lub gdy kupią nowe składy) np. obecny Ex Małopolska będzie pociągiem najwyzszej kategorii czyli IC? na składzie zespolonym?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 11:38, 17 Gru 2009    Temat postu:

budyn77 napisał:
Za [link widoczny dla zalogowanych] [i]Zarząd PKP Intercity w „Strategii na lata 2008-2018”


Mam nadzieję, że zanim to wszystko nastanie, to spółka PKP IC upadnie. Dam na tacę na to, żeby ksiądz odprawił mszę za bankructwo tej pseudo-spółki.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin Trainz
Gość





PostWysłany: Czw 15:09, 17 Gru 2009    Temat postu:

Pomysł jest kompletnie nie trafiony i beznadziejny jak wszystkie pomysły intercity. Popieram kolegę marcino87 i jednocześnie mówię, że intercity i cargo muszą jak najszybciej zejść z tapety.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 15:26, 17 Gru 2009    Temat postu:

Marcin Trainz napisał:
Pomysł jest kompletnie nie trafiony i beznadziejny jak wszystkie pomysły intercity.

Może jakieś uzasadnienie? Dlaczego nietrafiony i beznadziejny?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:54, 17 Gru 2009    Temat postu:

Ceny jak najbardziej ok. Tylko co z taborem, jak przerobią wszystkie wagony na bezprzedziałowe. Dla mnie bez sensu. Dodatkowo niestety z tego co wiem oni chcą kupić flirty... no już widzę 10 godzin w takim to wogóle nie jest tabor na dalekie trasy.

Dodatkowo klimatyzacja jak ktoś ma kłopoty z górnymi drogami jest niezdrowa, jak ktoś jest alergikiem jest niezdrowa, dla takich bez kłopotów też zresztą, można się latem przeziębić, nie przepadam i nie tylko w pociagu w samochodzie też takiej nie chcę, wolę otwierane okna. Powinien być wybór, czyli w każdym składzie wagony z przedziałami i bez klimatyzacji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Czw 16:02, 17 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 16:01, 17 Gru 2009    Temat postu:

Gordon Freeman napisał:
Ceny jak najbardziej ok. Tylko co z taborem, jak przerobią wszystkie wagony na bezprzedziałowe. Dla mnie bez sensu.
Dodatkowo klimatyzacja jak ktoś ma kłopoty z górnymi drogami jest niezdrowa, jak ktoś jest alergikiem jest niezdrowa, dla takich bez kłopotów też zresztą, można się latem przeziębić, nie przepadam i nie tylko w pociagu w samochodzie też takiej nie chcę, wolę otwierane okna. Powinien być wybór, czyli w każdym składzie wagony z przedziałami i bez klimatyzacji. Niestety z tego co wiem oni chcą kupić flirty... no już widzę 10 godzin w takim.


Zdecydowanej większości pasażerów na pewno nie przeszkadza klimatyzacja, wręcz przeciwnie, przeszkadza jej brak (szczególnie w upalne dni). Na zachodzie całe składy złożone są z wagonów klimatyzowanych, a większość z nich jest do tego bezprzedziałowa i jakoś nikt nie narzeka i nie narzekał przy ich wprowadzaniu.
Pomysł IC jak najbardziej trafny, zobaczymy ile z tego się uda zrealizować.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:05, 17 Gru 2009    Temat postu:

To że na zachodzie tak jest, to nie znaczy że my wszystko musimy zgapiać z zachodu. Szczególnie że nasze przedziałowe wagony przez lata się sprawdzały.

Co do klimatyzacji, to tak jak z McDonalds też większość lubi, ale swoje działanie na organizm to ma.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Czw 16:08, 17 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 16:07, 17 Gru 2009    Temat postu:

Gordon Freeman napisał:

Co do klimatyzacji, to tak jak z McDonalds też większość lubi, ale swoje działanie na organizm to ma.

No cóż, jedni lubią podróżować w komforcie, inni męczyć się w upale bo to "zdrowe"...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:09, 17 Gru 2009    Temat postu:

A tak dokładnie wolę to co zdrowe a nie to co wygodne i dla mnie i podobnych poprosze odpowiedni wagon, pozostałe mogą sobie być z klimą.

A teraz poproszę jeszcze kolegę o objaśnienie zalet bezprzedziałowych oprócz tego że na zachodzie takie mają. Ja nie widzę żadnych, miejsca na nogi bardzo mało, w przedziałowym można sobie nogi prawie wyprostować, dodatkowo jadę z 8 osobami a nie ze 100. Przedział super sprawa jak się jedzie ze znajomymi, choć i samemu też lepszy od bezprzedziałowego pociągo-autobusu, żeby jeszcze siedzenia chociaż dawali do siebie tak jak to zawsze było w 120A czy EN57 ale nie poco, zróbmy z wagonu PKS.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Czw 16:17, 17 Gru 2009, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 16:50, 17 Gru 2009    Temat postu:

Gordon Freeman napisał:
A tak dokładnie wolę to co zdrowe a nie to co wygodne i dla mnie i podobnych poprosze odpowiedni wagon, pozostałe mogą sobie być z klimą.

To dla takich pasażerów niech doczepiają na końcu składu nieklimatyzowany i podzielony na przedziały wagon (w sam raz na zakrapiane imprezki). Poważnie, nie miałbym nic przeciwko.

Cytat:
A teraz poproszę jeszcze kolegę o objaśnienie zalet bezprzedziałowych oprócz tego że na zachodzie takie mają. Ja nie widzę żadnych,

Żartujesz chyba, albo po prostu nie chcesz dostrzec zalet bezprzedziałówek...
Cytat:
miejsca na nogi bardzo mało, w przedziałowym można sobie nogi prawie wyprostować.

Wręcz przeciwnie, to w bezprzedziałówkach zawsze możesz sobie wyciągnąć nogi - miejsca jest sporo. W przedziałowym wystarczy, że ktoś siedzi naprzeciwko i już jest problem - nogi podkulone.
Cytat:
dodatkowo jadę z 8 osobami a nie ze 100.

z czego cztery siedzą non stop naprzeciwko ciebie... o ile to nie znajomi to nie jest to wcale komfortowe - w bezprzedziałówce to co najwyżej 2 osoby, a w większości przypadku masz tylko pasażera po lewej / po prawej.
Cytat:
Przedział super sprawa jak się jedzie ze znajomymi.

Tu zgadzam się w 100% Very Happy
Cytat:

choć i samemu też lepszy od bezprzedziałowego pociągo-autobusu

No nie wiem czy lepszy, w bezprzedziałowym jest o wiele, wiele bezpieczniej gdy podróżujesz samemu. To ma dla wielu osób znaczenie.
Cytat:
żeby jeszcze siedzenia chociaż dawali do siebie tak jak to zawsze było w 120A czy EN57 ale nie poco, zróbmy z wagonu PKS.

W Niemczech na przykład są takie wagony, dodatkowo "czwórki" oddzielone są półściankami od reszty wagonu - u nas pewnie "niedasie"...

Ponadto:
- w bezprzedziałówkach możesz bez problemu położyć laptopa przed sobą oraz podłączyć do gniazdka
- w bezprzedziałówkach nie musisz przeciskać się między nogami współpasażerów gdy chcesz wyjść np. do kibelka, a zajmujesz miejscówkę przy oknie.
- w bezprzedziałówkach jest łatwiejsza obsługa i informacja podróżnych


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 17:09, 17 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 16:58, 17 Gru 2009    Temat postu:

No własnie ja nie zabardzo lubie w przediałówkach siedzieć ciasno nóg nie ma jak rozłożyć,ciasno,gorąco,jeden chce otworzyć okno na rozcież drugi nie ja tylko czasami lubie jezdić w przediałówkach!
Pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 18:01, 17 Gru 2009    Temat postu:

Jest jeszcze taki problem, że o ile nie ma rezerwacji miejsc, to czasami w nocy trudno jest wejść nawet do wolnego przedziału jak jakiś miś stanie w wejściu lub rozłoży się na kanapie Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
et22
Użytkownik


Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 19:21, 17 Gru 2009    Temat postu:

Składy zespolone, to jak rozumiem np. Pendolino?

O, to sobie jeszcze długo poczekamy...


Co do bezprzedziałówek - akurat jestem świeżo po podróży do i z Gdańska właśnie takimi wagonami. Odczucia dość mieszane:
- miejsca na nogi - moim zdaniem - więcej niż w przedziałówce,
- każdy ma własny stolik (a nie tylko ci pod oknem),
- nieco bezpieczniej, ale to tylko jeśli akurat nie jedzie kilku kibiców Smile)
- są indywidualne lampki do czytania, jednak nie zawsze działają.
- może być wyświetlacz GPS-u, ale nie musi Smile
- łatwiej utrzymac czystość,

co do wad -
- brak możliwości regulacji temperatury, (do Gdańska - za gorąco, z Gdańska - za zimno),
- jedna osoba głośno mówiąca - słyszą wszyscy,
- trzy jednoczesne rozmowy na komórkę - lepiej nie mówić,
- wąskie przejście - każdy przechodzący trąca w łokieć,
- małe okienka uchylne - w lato przerąbane, a podróż takim wagonem w pełnym obłożeniu (to chyba ponad 100 osób) byłaby straszna,
- do Gdańska wagon z jedną toaletą, w pełnym obłożeniu j. w. (wagon zapełniony w około 1/5 - toaleta i tak zatkana).
- gdyby wagon był koło Warsa - wąskie przejście - przerąbane.

Osobiście wolę jednak przedziałowce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin Trainz
Gość





PostWysłany: Czw 19:32, 17 Gru 2009    Temat postu:

Pozwólcie, że ja się wypowiem o tym co myślę i proszę aby Pan Moderator nie narzucał mi swojego sposobu rozumowania, bo jak wiadomo każdy ma inne zdanie.
- Jeżeli chodzi o modernizację wagonów i przerobienie ich na autobusowe układy siedzeń jest jak najbardziej beznadziejna, ponieważ jest to bardzo nie wygodne dla pasażerów przemierzających dalekie trasy (do których m.in należę).
- Bardzo wąskie korytarze i przejścia w tych wagonach.
- Lato - darmowe ogrzewanie i otwierające się do połowy okna - zima - darmowa klimatyzacja.
- Ogólny wygląd wagonów jest beznadziejny. Najlepsze były PKP PR.

Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 20:33, 17 Gru 2009    Temat postu:

Marcin Trainz napisał:
Pozwólcie, że ja się wypowiem o tym co myślę i proszę aby Pan Moderator nie narzucał mi swojego sposobu rozumowania, bo jak wiadomo każdy ma inne zdanie.

A teraz wskaż proszę dokładnie w którym miejscu i w jaki sposób moderator narzucił Tobie swoje zdanie/sposób rozumowania. Czekam.
Cytat:
Bardzo wąskie korytarze i przejścia w tych wagonach

W przedziałówkach korytarze wcale nie są szersze, wręcz przeciwnie.
Cytat:
Lato - darmowe ogrzewanie i otwierające się do połowy okna - zima - darmowa klimatyzacja

Mógłbyś rozwinąć tę myśl? Nie bardzo rozumiem - po co komu ogrzewanie w lato albo klimatyzacja w zimie?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 20:44, 17 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:24, 17 Gru 2009    Temat postu:

Mannerheim napisał:

To dla takich pasażerów niech doczepiają na końcu składu nieklimatyzowany i podzielony na przedziały wagon (w sam raz na zakrapiane imprezki). Poważnie, nie miałbym nic przeciwko.


No puki takie wagony będą doczepiać to spoko, gożej jak przestaną, a znając uþór tej firmy to przerobią wszystkie, nie zastanawiając się, że różni ludzie mają różne preferencje.

Mannerheim napisał:

Wręcz przeciwnie, to w bezprzedziałówkach zawsze możesz sobie wyciągnąć nogi - miejsca jest sporo. W przedziałowym wystarczy, że ktoś siedzi naprzeciwko i już jest problem - nogi podkulone.


Zazwyczaj przedziały nie są wypełnione 100% zwykle znajduje się miejsce gdzie na przeciwko nikogo nie ma, wtedy można się prawie położyć. A też jak ktoś siedzi na przeciwko to nóg nie podkulam zajmuje swoje pół i tyle. Owszem czasem ktoś się pcha na twoje pół ale to też zaobserwowałem w autobusach MPK siędząc obok kogoś a nie naprzeciwko, tacy ludzie sprawdzają czy właśnie skulisz nogi a jak tak to sobie zajmują dodatkową przestrzeń, wystarczy się twardo zaprzeć i nie odpuszczać nawet na centymetr a im po jakichgś 2 minutach takiemu się znudzi i się odczepi, pozatym patrząc na doświadczenia z MPK to takie coś też możliwe w bezprzedziałowym.

Natomiast co jak przedziały są wypełnione na 100% to idę na korytarz do okna, a w bezprzedziałowym gdzie mam siedzieć pod WC ??


Mannerheim napisał:

z czego cztery siedzą non stop naprzeciwko ciebie... o ile to nie znajomi to nie jest to wcale komfortowe - w bezprzedziałówce to co najwyżej 2 osoby, a w większości przypadku masz tylko pasażera po lewej / po prawej.


I co w tym niekonfortowego bo nie łapię ??

Mannerheim napisał:
Przedział super sprawa jak się jedzie ze znajomymi.
Tu zgadzam się w 100% Very Happy


Właśnie a ja często jeżdzę ze znajomymi

Mannerheim napisał:

No nie wiem czy lepszy, w bezprzedziałowym jest o wiele, wiele bezpieczniej gdy podróżujesz samemu. To ma dla wielu osób znaczenie.


Naoglądaliście się telewizji za dużo, owszem jak zaśniesz to owszem możliwe, że ktoś cię okradnie, ale jak nie śpisz, to nie raz jadąc sam w nocy na Mazury lub z Mazur (bo ja tam do pracy jeżdzę) to nie raz chodziły łyse typki i zaglądały do przedziału, szczególnie na trasie Kielce- Radom, lub w okolicach Częstochowy, ale jak widzieli, że człowiek nie śpi to wychodzili i więcej nie wracali, to już nie dzikie lata 90 kiedy bili ludzi w pociągach, teraz wystarczy nie spać i jest ok, to w nocy, a w dzień to bajka, w dzień nie widzę absolutnie żadnych zagrożeń.



Mannerheim napisał:
W Niemczech na przykład są takie wagony, dodatkowo "czwórki" oddzielone są półściankami od reszty wagonu - u nas pewnie "niedasie"...


No i fajny pomysł, niestety u nas jak kopiują jakieś pomysły to zwykle w wersji bez bajerów

Mannerheim napisał:

Ponadto:
- w bezprzedziałówkach możesz bez problemu położyć laptopa przed sobą oraz podłączyć do gniazdka
- w bezprzedziałówkach nie musisz przeciskać się między nogami współpasażerów gdy chcesz wyjść np. do kibelka, a zajmujesz miejscówkę przy oknie.
- w bezprzedziałówkach jest łatwiejsza obsługa i informacja podróżnych


-OK mogę używać laptopa, ale nie mogę pograć w karty z kumplami, dla mnie ważniejsze to drugie.
-Tak tylko jak siedzę przy oknie a chcę wyjść to muszę pasażera obok wogóle wyprosić z siedzenia a ja zawsze staram się siedzieć przy oknie a dodatkowo dużo łażę po pociągu.
-Ja zawsze jestem poinformowany przed wyjazdem, zwykle mam plik kartek z przepisanymi rozkładami, opcjami awaryjnymi gdybym się spóżnił na przesiadkę, więc dodatkowych info nie potrzebuję, szczególnie że zapytany konduktor zwykle nie wiele wie.

Mannerheim napisał:
Marcin Trainz napisał:
Lato - darmowe ogrzewanie i otwierające się do połowy okna - zima - darmowa klimatyzacja

Mógłbyś rozwinąć tę myśl? Nie bardzo rozumiem - po co komu ogrzewanie w lato albo klimatyzacja w zimie?


Pewnie oto, że jak miło jest sobie wystawić głowę na świeże powietrze jak pociąg się zatrzyma na stacji, jeśli siedzę przy oknie, na każdej stacji tak robię, a jak jadę w przedziale sam lub ze znajomymy to i pomiędzy stacjami.

Zaznaczam świeże powietrze, nie z klimatyzacji, ja właściwie jestem okazem zdrowia jednak z jedną sprawą mam kłopot, z migdałkami, właściwie są do wycięcia, klimatyzacja powoduje, że po paru godzinach zaczyna mnie piec. Słyszałem też opinie alergików, że klima nie za bardzo im służy. Pozatym hej nie lubisz pooglądać stacji ????

Jak widzisz nie przekonasz mnie za diabła. Tylko, że nie tylko w tej sprawie ale i w każdej innej sprawie, wiadomo że są różne gusta, była kiedyś sonda na stronie IC jakie ludzie wolą wagony, z tego co pamiętam w 1 klasie wyszło 60-40 dla przedziałów, w 2 klasie 40-60 czy jakoś tak, zatem proporcje wagonów przedziałowych i bez, w każdym składzie powinny być takie jak w tej ankiecie, wtedy wszyscy by byli zadowoleni. I tak by było gdyby IC to była dobra firma. Niestety pewno przerobią wszystko na PKS, bo pewnie taniej, nie trzeba odnawiać tych wszystkich ścianek między przedziałami. Więc dbają o $ a nie o zróżnicowane potrzeby klientów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon dnia Czw 21:37, 17 Gru 2009, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
budyn77
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: B-B linia 117

PostWysłany: Czw 21:25, 17 Gru 2009    Temat postu:

et22 napisał:
Składy zespolone, to jak rozumiem np. Pendolino?
O, to sobie jeszcze długo poczekamy...


Raczej coś Siemensa a'la ICE. Tylko uboższa tzn. tańsza wersja pewnie Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.msts.fora.pl Strona Główna -> Kolej Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin